Steaua a inaugurat ieri oficial proiectul „FCSB Stadium&Museum Tour”, primul program organizat de vreun club din România care prevede vizitarea stadionului şi a muzeului acelei grupări.
Turul celor 16 obiective pe care conducătorii din Ghencea le-au inclus în acest proiect costă 50 de lei. Pentru aceşti bani, suporterii vor putea urca în autocarul echipei, vor vizita terenul, vestiarul oaspeţilor, lojele etc. Punctul culminant al „excursiei” îl va reprezenta muzeul, unde doritorii vor putea admira trofeele şi imagini cu fotbaliştii legendari.
Vizita se va termina de fiecare dată în magazinul oficial, unde se speră că fanii vor lăsa alţi bani pentru diverse produse promoţionale. Elevii, studenţii şi pensionarii vor avea reduceri de 50 la sută, iar grupurile organizate (cel puţin zece persoane) vor avea reduceri de 25 la sută. Şefii „roş-albaştrilor” vor să dea o nouă lovitură financiară, mai ales că acest proiect este o premieră pentru România, iar Steaua are cel mai numeros public simpatizant. Echipa din Ghencea a câştigat în ultimii ani multe milioane de euro numai din vânzările de bilete. Acest tur se va organiza în intervalul orar 10.00-16.00, de luni până sâmbătă, cu excepţia zilelor în care pe Ghencea sunt programate meciuri. Proiectele de marketing promovate în ultimul timp de conducătorii din Ghencea vin într-un moment în care rezultatele echipei au îndepărtat tot mai mulţi fani, iar războiul „bagabonţilor” cu patronul Gigi Becali este departe de a se sfârşi.