Primăria Constanţa a anunţat că staţiunea Mamaia are un nou logo şi un nou slogan. Autoritățile doresc să le arate turiștilor distracția și oferte interesante care se găsesc în această destinație turistică.
Primăria Constanţa a anunţat că staţiunea Mamaia are, din această vară, un nou logo şi un nou slogan: „Unde distracţia întâlneşte marea”. Scopul acestor schimbări este de a atrage turiștii și de a reaminti frumusețea acestei destinații turistice.
„Proiectul include, pe lângă logo şi slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinaţia, o strategie de repoziţionare în piaţă şi o serie de acţiuni menite să îmbunătăţească imaginea staţiunii. Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii. Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu”, se arată în comunicatul Primăriei Constanța.
Distracția și ofertele din Mamaia
Primăria Constanța a mai transmis că Mamaia se pregăteşte să-şi îmbogăţească oferta şi să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori. Autoritățile vor să le reamintească turiștilor și de distracția din această strațiune.
„Sloganul asociat noii imagini a staţiunii «Unde distracţia întâlneşte marea», exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată. Această nouă identitate caută să scoată în evidenţă esenţa destinaţiei turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge şi, în acelaşi timp, consecvenţa în valorificarea tradiţiei sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregăteşte să-şi îmbogăţească oferta şi să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunţa la farmecul care a consacrat-o”, a mai transmis Primăria Constanţa.
Preşedintele OMD Mamaia-Constanţa, George Măndilă, a declarat că Mamaia este o stațiune atât pentru familii, cât și pentru tineri. El a spus că turiștii găsesc locuri liniștite, dar și cluburi de lux.
„Ne dorim ca lansarea acestei identităţi de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viaţa staţiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziţionări faţă de turişti şi a evoluat, în ultimii ani, către o nişă destul de îngustă, de la o staţiune a familiei şi a amintirilor din vacanţă pentru generaţii întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi şi festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinaţie, sub acelaşi brand, ambele categorii de turişti şi o gamă largă de experienţe diferite. După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă, dar şi hoteluri şi restaurante la standarde internaţionale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare şi pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă.