Spumantul Campionilor, de 20 de ani Angelli sărbătoreşte victoria

Spumantul Campionilor, de 20 de ani Angelli sărbătoreşte victoria

Anul acesta, Angelli împlineşte 20 ani de activitate pe piaţa din ţara noastră, perioadă în care românii au sărbătorit victoriile din sport cu un vin spumant, calitate Angelli. Reuşita succesului sportiv şi bucuria jocului este asociată peste tot în lume cu deschiderea unei sticle de vin spumant.

Angelli Spumante & Aperitive a oferit campionilor doar ce este mai bun, Angelli Cuvee Imperial fiind cel mai apreciat şi vândut spumant din Romania ultimilor 20 de ani.

Unul din cei mai importanţi producători de băuturi alcoolice din România şi lider pe piaţa vinurilor spumante şi a aperitivelor pe bază de vin, Angelli Spumante & Aperitive şi-a început activitatea în 1994.

La început, brandul era reprezentat doar de vinul spumant, iar un an mai târziu se lansa şi gama de lichior-uri, fiind urmată de gama vermut în 1996, iar în acelaşi an au început şi investiţiile susţinute în campaniile publicitare TV.

Ne puteți urmări și pe Google News

Următorii 7 ani, compania se dezvoltă susţinut, reuşind, pas cu pas să-şi dezvolte distribuţia, acoperind astfel îintreg teritoriul Romaniei.

În 2003, Angelli devine parte integrantă a concernului german Henkell & Co. Se alătură astfel, unui echipe care coordoneaza cu succes afacerile grupului în 18 ţări europene: Germania, Austria, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Franţa, România, Estonia, Lituania, Letonia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Suedia, Finlanda, Ucraina şi Italia.

Notorietatea internaţională a grupului este construită încă din 1832, iar astăzi grupul german Henkell & Co. este unul dintre cei mai importanţi si renumiţi producători de vin spumant din lume.

"Marca Angelli este alături de toţi cei care iubesc sportul şi de campionii noştri din toate disciplinele sportive de 20 de ani şi celebrăm alături de ei, generaţie după generaţie, succesele lor.

După 20 de ani, mă uit cu satisfacţie în urmă şi realizez dimensiunea internaţională a brandului nostru şi asta ne responsabilizează şi mai mult: 2014 va fi anul de maturizare a brandului nostru”, susţine Marius Obritenschi, general manager – Angelli Spumante & Aperitive.