Reprezentanţii companiei spun că, până la finele anului, vor face 150 de angajări pentru Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi şi Timişoara.
Programatori specializaţi pe diverse tehnologii (Java - JEE, .NET, Oracle), team leaderi, manageri de proiect, directori de departament, economişti-contabili, responsabili cu asigurarea calităţii, specialişti în domeniul marketingului şi în cercetare-dezvoltare sunt doar câteva dintre posturile scoase la concurs de Siveco.
„Până la finele anului, ne-am propus să recrutăm aproximativ 150 de noi angajaţi“, spune Daniela Bichir, vicepreşedinte de asigurare a calităţii şi de resurse umane al companiei Siveco. Locurile de muncă sunt disponibile pentru Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi şi Timişoara.
Dacă vei obţine unul dintre aceste joburi, pe lângă salariu, vei beneficia, în funcţie de poziţia pe care o vei ocupa, de telefon şi maşină de serviciu.
Există şi bonusuri de fidelitate, acordate pe baza vechimii în companie, la cinci şi la zece ani, acestea fiind, al 14-lea şi respectiv al 15-lea salariu.
Asigurările medicale sunt gradate în funcţie de vechimea angajaţilor în companie. Programul de lucru este de la 8.00 la 19.00, cu o oră pauză de masă, în intervalul 13.00-15.00.
Se pune accent pe dezvoltarea personală
Fiecărui nou membru al echipei i se desemnează un mentor, care îl va ghida şi îl va ajuta să se integreze cât mai repede. Această etapă este urmată de coaching oferit de colegii de echipă.
Compania organizează şi foarte multe cursuri de formare profesională - tehnice, de programare, de administrare baze de date, de analiză de business, de project management, MBA, până la cursuri pentru dezvoltarea abilităţilor interpersonale - „soft-skills“, abilităţi de comunicare, prezentare, negociere, customer care sau abilităţi de leadership. „Obţinerea de certificări tehnice sau de project management recunoscute internaţional este o preocupare constantă a firmei“, susţine Daniela Bichir.
Planul anual de training se pregăteşte împreună cu managerii şi se bazează pe dezvoltarea competenţelor necesare angajatului.
„Pentru fiecare angajat există o planificare a programului de instruire, în funcţie de nivelul său de experienţă, de cerinţele de business, dar şi în funcţie de dorinţele proprii de dezvoltare“, mai spune Daniela Bichir.
Firma organizează şi foarte multe petreceri. De asemenea, cel puţin o dată pe an, fiecare departament participă la un team building.
„Şansa unei cariere de succes“
Reprezentanţii companiei spun că persoanele care lucrează în firmă au ocazia să se implice în proiecte complexe, naţionale şi internaţionale, care oferă multe satisfacţii, dar şi multe provocări.
De asemenea, învaţă multe lucruri şi se pun la curent cu ultimele tehnologii folosite în industria software.
„Au ocazia să lucreze într-o echipă de profesionişti, pregătiţi să le ofere sprijinul în orice moment, dar şi să se alăture unei firme dinamice, deschise şi respectate, unde au şansa la o carieră de succes, la standarde europene“, consideră Daniela Bichir.
Studenţii din anii terminali au posibilitatea să susţină stagii de practică, urmând ca, ulterior, să devină angajaţi.
VARIANTE
Cum candidezi?
> Aplică direct pe site-ul www.siveco.ro, la secţiunea Cariere;
> Trimite CV-ul prin poştă, la următoarea adresă: Siveco România SA, Victoria Park, şoseaua Bucureşti, nr. 73-81, Corp C4, sector 1, cod 013685, Bucureşti sau la numărul de fax 021.302.33.91 ori prin e-mail, la jobs@siveco.ro;
> Pentru mai multe informaţii sună la 021.302.33.00.
CARTE DE VIZITĂ
De 16 ani pe piaţa din România
> În anul 2006, Siveco a ocupat locul 40 în „Top 100 cele mai bune companii pentru care să lucrezi“, realizat de săptămânalul „Capital“, iar anul trecut s-a clasat pe locul 30.
> Este prezentă pe piaţa românească din 1992.
> În România, are peste 750 de angajaţi.
> În prezent, soluţiile Siveco sunt utilizate de către 1.800 de clienţi din 35 de ţări.