Senzația verii: Se lansează cel mai picant burger. Avem și rețeta

Burger. Sursa foto: Dreamstime.com

KFC a lansat două produse noi perfecte pentru vară. Lanțul de fast food lansează o ediție limitată de burger și o garnitură, disponibile în toate restaurantele începând cu 22 iulie. KFC spune că noile produse din meniu vor fi „bucura națiunea cu o explozie de gust picantă perfectă pentru cei care tânjesc după o masă incendiară”.

Gigantul alimentar lansează noul Buffalo Tower Burger. Despre acesta se spune că este unul dintre cei mai picanți burgeri din meniu. Burgerul include un fileu Zinger, cartofi prăjiți crocanți și brânză. Toate ingredientele vor fi înăbușite în noul sos Buffalo de la KFC. Senzaționalul burger a fost descris ca fiind „crocant, picant și suprapus până la cer”.

Senzația verii, Buffalo Tower Burger

Buffalo Tower Burger va fi disponibil pentru gurmanzi la doar 6,49 lire sterline sau 8,49 lire sterline cu meniu.

Alături de burgerul suculent, KFC va lansa și o nouă garnitură: Buffalo Bites. La prețul de doar 2,99 lire sterline, Buffalo Bites va fi gustarea perfectă pentru a însoți masa.

Cu toate acestea, fanii vor trebui să se grăbească. Ambele produse în ediție limitată vor fi disponibile în magazine doar până pe 6 octombrie. Această lansare vine după ce KFC a anunțat că 13 dintre sucursalele sale se vor închide definitiv.

Clienții fideli au fost lăsați să plângă:  „este o rușine”. KFC este deținut de Yum! Brands, compania din spatele  fast food-urilor Pizza Hut și Taco Bell. Are peste 1.000 de restaurante în Regatul Unit, iar unele sunt francize.

Ce se întâmplă cu KFC?

Într-un model de franciză, o întreprindere vinde o licență unui terț (francizat) pentru a comercializa sub numele mărcii. Francizele sunt entități juridice separate, ceea ce înseamnă că proprietarii lor au libertatea de a face lucruri precum stabilirea salariilor și a condițiilor pentru angajații lor.

Un purtător de cuvânt al KFC din Marea Britanie și Irlanda a declarat anterior pentru The Sun: „Cu istoricul său și ambițiile sale de creștere durabilă, credem că actualul francizat KFC Adil Group este partenerul potrivit pe termen lung pentru a prelua afacerea KFC a Caskade.

„Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să lucrăm cu Adil Group pentru a servi puiul prăjit preferat al națiunii și pentru a debloca valoarea pentru oamenii noștri și comunitățile în care activăm”, a continuat purtătorul de cuvânt.

Anul trecut, KFC a cumpărat punctele de vânzare existente deținute și operate de EG Group - un francizat și o companie soră a supermarketului Asda. Lanțul de fast-food a declarat că va prelua cele 218 unități ale EG Group din Regatul Unit și Irlanda, care angajează aproximativ 7.800 de persoane.