Prima ipoteză a Poliţiei: Maşina a derapat şi a intrat pe contrasens. VEZI ce le-a spus Şerban Huidu anchetatorilor
- Ana-Maria Adamoae
- 17 octombrie 2011, 15:22
Şeful Poliţiei Rutiere, Lucian Diniţă, a declarat că în momentul de faţă, prima variantă de lucru în cazul accidentului rutier produs de Şerban Huidu ar fi cea a derapajului şi intrarea pe contrasens. În urma coliziunii cu autoturismul Dacia Logan, cei trei pasageri ai maşinii şi-au pierdut viaţa.
UPDATE: Potrivit lui Adrian Albotă, directorul medical de la Spitalul Judeţean de Urgenţă Braşov, Şerban Huidu le-ar fi spus medicilor că din cauza vremii nu a mai putut controla volanul maşinii în care se afla, un Mercedes ML. Poliţiştii rutieri spun că au fost multe situaţii în care pe acel tronson de drum au fost date amenzi pentru nerespectarea vitezei legale şi pentru că au fost făcute depăşiri fără să se respecte linia continuă.
"N-aş vrea să-l trataţi ca pe un eveniment special, este un eveniment rutier pe care poliţia rutieră îl tratează cu maximă seriozitate, ca pe orice accident. Nu este o atenţie deosebită, dar n-aş vrea să faceţi speculaţii. S-a spus că s-ar încerca muşamalizarea cazului. Evenimentul s-a produs pe drumul dinspre Predeal spre Braşov, între Timişul de sus şi Dârste, în condiţii de carosabil umed. S-a făcut cercetare la faţa locului, audierea martorilor, a persoanelor implicate. Se profilează prima variantă: cea legată de derapaj şi intrarea pe sensul opus, condiţii în care s-a produs acea coliziune oarecum frontală", a explicat şeful Poliţiei Rutiere.
Poliţiştii iau în calcul mai multe ipoteze:
- Derapajul;
- Viteza neadaptată la condiţiile de drum;
- Tăierea curbei;
- Pătrunderea pe contrasens pentru depăşire incorectă;
- Starea tehnică;
- Partea medicală (care nu ţine de Poliţia Rutieră)
"Viteza va fi stabilită în funcţie de expertiza tehnică, de gradul de compresiune al celor două autoturisme. E prea devreme să vorbim acum. Vitezele celor două vehicule se adună şi se transformă în kg/tonă la momentul respectiv de impact. Martorul din spatele Loganului spune că mergea şi că s-a trezit cu un Jeep în faţa lui", a mai spus Lucian Diniţă. Cazierul rutier al lui Şerban Huidu Potrivit şefului poliţiei rutiere, Şerban Huidu a primit de-a lungul timpului 11 sancţiuni la volan. "Din cele 11 sancţiuni primite, a avut permisul suspendat de două ori, în 2005, şi în 2009, pentru că a depăşit pe linie continuă, tot într-o curbă, între Predeal şi Braşov. A primit o amendă şi i s-a suspendat permisul pentru 30 zile", ne-a declarat Lucian Diniţă. Cea mai recentă sancţiune este din luna august, când a primit amendă şi 6 puncte penalizare pentru depăşirea vitezei. Incidentul s-a produs în acelaşi loc ca şi accidentul de ieri, potrivit lui Lucian Diniţă, citat de mediafax.ro. CITIŢI ŞI:
- Socrul lui Şerban Huidu: "Şerban e distrus. Vrem să-l aducem la Bucureşti"
- Şerban Huidu a fost audiat. "Îi pare foarte rău pentru ce s-a întâmplat." Vezi ce spun procurorii
- A murit şi a treia victimă din accidentul provocat de Şerban Huidu! Ce pedeapsă riscă
- Şerban Huidu, după accident: "Ce am făcut, Doamne? Sunt terminat!"
- Ghinioanele familiei Huidu
- Huidu despre accidentul care i-a marcat viaţa: "Nu îmi aduc aminte cum este Dincolo"