Secretele succesului lui BENDEAC. De la OTV, la UNATC și Antena 1 | CLINICA
- Gabriel Fere șteanu
- 7 aprilie 2016, 00:00
După ce a acţionat Antena Group în instanţă şi a pierdut procesul, Mihai Bendeac a revenit pe postul A1 nu cu una, ci cu două emisiuni: „În puii mei” şi „Iumor”. Actorul a reuşit, prin această mişcare, să marcheze o premieră în industria media din România.
Cum s-a întâmplat asta? Simplu, pe Bendeac îl recomandă talentul şi intuţia.
Actorul a făcut numeroase schimbări de-a lungul carierei sale, dar mereu a mizat pe o constantă, teatrul.
Indiferent că a colaborat cu OTV, Prima TV sau Antena1, repetiţiile de teatru şi spectacolele le-a tratat cu seriozitate şi respect, chiar şi atunci când programul lui era foarte aglomerat, iar situaţia financiară îi permitea să iasă din distribuţiile unor spectacole care nu-i generau mare profit.
Recent, el a mărturisit, pentru revista VIVA, că la 17 ani a propus un format de televiziune OTV-ului „[…] Pentru că OTV-ul mi s-a părut cel mai la îndemână. Vedeam atâția idioți la OTV, încât mi-am zis: `băi, s-ar putea să fie o șansă ca un puști de 17 ani să facă un rahat de emisiune acolo`”, a spus Bendeac.
Intuţia şi-a demonstrato şi când a decis să se focuseze pe online, când nu avea emisiuni la TV. Astfel, Mihai Bendeac a reuşit să îşi fidelizeze un public larg şi fără ajutorul unei televiziuni, ceea ce reprezintă o variantă bună indiferent de colaborarea cu diferite trusturi.
Ultima difuzare a emisiunii „În puii mei” (30.03.16) s-a bucurat de un rating mediu de 4,8 puncte şi un vârf de 6,2 puncte (la ora 21.35) conform datelor Kantar Media.
Diagnostic: TOTAL SĂNĂTOS. Ceea ce este important despre Bendeac este că înainte de a-şi studia personajele (Piersic, Roby Roberto sau Vişinescu) el l-a studiat pe Stanislavski.
Sunt Gabriel Fereșteanu și dau un diagnostic în fiecare săptămână.