Schimbări mari într-un celebru hipermarket. Clienții vor avea parte de multe beneficii

Supermarket. Sursa foto: Pixabay

Auchan România a anunțat că va face schimbări mari. Retailerul se angajează să continue lupta împotriva risipei alimentare și să reducă poluarea și implementează o inițiativă inovatoare de reciclare a uleiului uzat.

Auchan face schimbări mari

Clienții care fac cumpărături în supermarketurile Auchan au acum posibilitatea de a contribui la protejarea mediului aducând uleiul uzat în magazine. Acesta trebuie colectat într-un recipient de plastic și predat la biroul Serviciu Clienți. Uleiul colectat va fi reciclat, potrivit România Tv.

Auchan. Sursa foto: Arhiva EVZ

Clienții pot aduce uleiul uzat

Această inițiativă oferă o soluție practică pentru eliminarea corectă a uleiului uzat și susține eforturile globale de protejare a mediului. Auchan România îi încurajează pe clienți să aducă uleiul uzat în hipermarketuri.

„Eforturile Auchan pentru combaterea risipei alimentare sunt susținute și de alegerile responsabile ale clienților noștri. Inițiativa noastră de colectare și reciclare a uleiului uzat este una dintre cele mai reușite, cu efect pozitiv direct asupra mediului înconjurător.Nu uita că poți oricând să colectezi uleiul folosit într-un recipient de plastic și să vii cu el la cel mai apropiat hipermarket Auchan, la biroul Serviciu Clienți. De aici, uleiul este transportat și reciclat în biodiesel de către un reciclator autorizat, iar noi îți mulțumim!”, este anunțul făcut celebrul retailer.

Auchan. Sursa foto: Arhiva EvZ

Auchan vine cu un nou concept

Retailerul a deschis pe data de 25 iulie un nou magazin „ATAC Hiper Discount” în Galați, după unitățile deschise deja în Brașov, Ploiești, Timișoara și Târgu Mureș. Supermarketul a semnat un parteneriat cu producătorul de carne de pui Cocorico.

Acest concept presupune că prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate.

În supermarket se va găsi și zona „Zero Risipă” unde clienții pot cumpără produse la preț redus, cu termen mic de valabilitate.