Elon Musk împinge Twitter să creeze noi fluxuri de venituri, deoarece se confruntă cu o scădere a încasărilor din publicitate, după preluarea companiei la preţul de 44 de miliarde de dolari.
Noul şef Elon Musk împinge Twitter să creeze noi fluxuri de venituri, deoarece se confruntă cu o scădere a veniturilor din publicitate, după preluarea companiei, într-un acord de 44 de miliarde de dolari încheiat în octombrie.
Mai exact, Twitter lucrează pentru a introduce plăţi pe platforma sa de socializare şi a început să solicite licenţe de la autorităţile reglementare, anunţă Financial Times, citând persoane familiare cu această problemă.
Twitter lucrează la o nouă funcție de plăți
Twitter intenționează să genereze 15 milioane de dolari din afacerile de plăți în acest an, care se așteaptă să ajungă la 1,3 miliarde de dolari până în 2028, a raportat New York Times.
Elon Musk dorește în mod special ca publicitatea să contribuie cu doar 45% din veniturile totale ale Twitter, în scădere de la aproximativ 90% în 2020. Dezvoltarea caracteristicii de plăţi este condusă de Esther Crawford, director de management de produs la Twitter, potrivit publicației, care a adăugat că aceasta devenise un locotenent cheie al lui Musk.
Musk a spus anterior că achiziţia Twitter va face parte dintr-un plan general pentru a crea „aplicaţia bună la toate”, un serviciu care ar oferi reţele sociale, plăţi peer-to-peer şi cumpărături de comerţ electronic.
Twitter s-a înregistrat la Trezoreria SUA ca procesator de plăți
Înainte de preluarea de către Musk, Twitter a explorat, la începutul anului 2021, posibilitatea de a permite utilizatorilor săi să primească sfaturi sau plăţi digitale de la adepţii lor.
Twitter continuă, de asemenea, verificările de reglementare necesare înainte de a lansa un serviciu de plată. În noiembrie, Twitter s-a înregistrat la Trezoreria SUA ca procesator de plăți, potrivit unui dosar de reglementare. De asemenea, acum a început să solicite unele dintre licențele de stat de care ar avea nevoie pentru a se lansa, au spus surse apropiate.
Datele de la grupul FXC Intelligence despre piețele de plăți arată că sute de mii de utilizatori Twitter partajează link-uri către opțiunile de plată ale terților, fie în tweet-urile lor, fie în contul lor.
„Twitter este deja o platformă pe care se efectuează plățile, așa că nu este o idee”, a spus Lucy Ingham, șefa de conținut la FXC Intelligence, potrivit ft.com.