S-a vândut un celebru magazin al Bucureștiului de altădată. Era loc de întâlnire a îndrăgostiților

Magazinul de confecții Eva. Sursa foto: facebook / Caleidoscop

Zumzet de mașini, aglomerație, claxoane, nervi. Piața Romană este o răscruce în jurul căruia se țese, precum o pânză de păianjen imensă, o parte traficul din infernal care face parte, de mulți ani, din firescul Capitalei. Cine ar putea să mai creadă că, în urmă cu câteva decenii, Bălcescu era o arteră leneșă, pe care se plimbau câteva Dacii și Moskvici-uri, pătrate precum niște geamantane de armată, și câteva autobuze supraaglomerate? CIne își mai amintește de magazinul Eva?

Farmecul Bucureștiului de altă dată

Și totuși, există ceva care poate să ne transporte în trecut. Bucureștiul de altădată avea parfumul lui, iar clădirile din centru, cum vii dinspre Piața Romană spre Universitate, păstrează ceva din farmecul acelor ani.

Clădirile presărate de-a lungul bulevardului sunt rodul mai multor arhitecți. La parterul celor două blocuri de dincolo de strada George Enescu, pe dreapta, se afla magazinul Eva, celebru pe timpul lui Ceaușescu, construit în locul muzeului Sima.

Era un loc clasic de întâlnire al îndrăgostiților, precum ceasul de la Universitate.

Dar anii au trecut, iar timpul este necruțător. Astăzi, pe locul unde se afla magazinul Eva sunt îngrămădite laolaltă un market, un magazin de optică și unul de bijuterii, pe care scrie ci litere aurite, "Diamante din dragoste".

Magazinu Eva. Sursa foto: pinterest

Tranzacție de 8 milioane de euro

Dar parfumul Bucureștiului de altădată a rămas doar în memoria câtorva nostalgici. Astăzi, spațiul fostului magazin a fost vândut cu o sumă uriașă: 8 milioane de euro.

Bluehouse Capital a vândut spațiul pe care se afla magazinul Eva din centrul Bucureştiului către un investitor local. Compania de consultanţă imobiliară SVN Romania a asistat ambele părţi implicate în tranzacţie.

Spaţiul comercial are o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 1.700 de metri pătraţi, reţeaua de supermarketuri Mega Image deschizând o unitate în acest spaţiu la finalul lui 2014, transmite news.ro.

”Observăm un apetit crescut din partea investitorilor medii şi mari pentru proprietăţi închiriate pe termen lung de către operatorii din segmentul food - retail şi analizăm multiple alte oportunităţi pentru portofoliul nostru de investitori. Marile lanţuri internaţionale de retail dar şi jucătorii autohtoni vor continua să se extindă în anii următori cu sute de noi magazine, segmentul de retail stradal dar şi cel al parcurilor de retail urmând să ofere randamente ridicate investitorilor şi proprietarilor”, a declarat Eduard Beuran, SVN Romania.