Cel mai așteptat eveniment dedicat amatorilor de cumpărături online a fost programat să se desfășoare peste aproximativ o lună.
Cea de-a zecea ediție Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, se va desfășura pe 13 noiembrie, fiind organizat de website-ul de comerț online eMAG.
Potrivit unui comunicat de presă, în urmă cu un an, Black Friday era așteptat cu nerăbdare de mai bine de 53% dintre români care doreau să cumpere produse din ofertele propuse de eMAG. De asemenea, potrivit analizelor de piață, anul trecut, peste 90% dintre pasionații de cumpărături erau la curent cu evenimentul.
„Interesul pentru cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului a crescut de la an la an. Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde. Anul trecut, 90% dintre români auziseră despre Black Friday, iar mai mult de 53% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România”, se arată în comunicatul de presă.
Compania românească eMAG a fost înființată în anul 2001, fiind un pionier al pieței de comerț online din România. În timp, compania românească a devenit un lider de prezență și în alte state din vecinătate, precum Bulgaria, Ungaria și Polonia.
De 18 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani. Astfel, cu o gamă de produse în continuă creștere atât din oferta proprie cât și dintre cele promovate de la partenerii din din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.
„Clienții companiei beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank, serviciul de comandă instant”, se arată în comunciatul de presă transmis redacției.
În anul 2020, eMAG a lansat și serviciul pe bază de abonament Genius, care le permite mai multă flexibilitate clienților care apelează la serviciile de comerț online dezvoltate de companie.