„Românii au talent”, un show fără concurență

„Românii au talent”, un show fără concurență

Peste 6 milioane de telespectatori la nivelul întregii populații au fost cu ochii pe super show-ul de la Pro TV în minutul de aur, 22:01, când s-au înregistrat 31.7 puncte de rating și o cotă de piață de 57.6 procente.

Cea de-a treia ediție a show-ului “Românii au talent” de la ProTV a adus un nou val de surprize și talente noi, iar ProTV a fost și de această dată lider incontestabil de audiență. Peste 6 milioane de telespectatori la nivelul întregii populații au fost cu ochii pe emisiune în minutul de aur, 22:01, când s-au înregistrat 31.7 puncte de rating și o cotă de piață de 57.6 procente. Tot în minutul de aur, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, ProTV a înregistrat o cotă de piață de 64.7 procente, ceea ce înseamnă că mai mult de jumătate dintre cei ce aveau televizoarele deschide urmăreau “Românii au talent”. Conform Kantar Media, în intervalul 20:30-22:57, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, ProTV a obținut o audiență medie de 23.3 puncte de rating și o cotă de piață de 51.5 de procente. La nivelul întregului public din mediul urban, “Românii au talent” a obținut o medie de 22.7 puncte de rating și un share de 43.7%, iar la nivelul întregii populații, peste 4 milioane și jumătate de telespectatori au fost alături de ProTV pe toată durata emisiunii, aceasta obținând o audiență medie de 24.8 puncte de rating și o cotă de piață de 46 de procente.

Ne puteți urmări și pe Google News