Cea de-a treia semifinală a celui de-al doilea sezon al emisiunii „Românii au talent” a reușit în minutul de aur de la 21.14 să înregistreze 26,3 puncte de rating și o cotă de piața de 48,1%, adunând în fața micilor ecrane peste 5 milioane de români. Și audiențele medii înregistrate pe toată durata emisiunii (20.29-00.04).

Astel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani ProTV obținea o audiență medie de 18,4 puncte de rating și o cotă de piață de 42,2%, în timp ce Antena 1 obținea 4,6 puncte de rating și 10,5% cotă de piață. Și pe întreg publicul din mediul urban, „Românii au talent” a înregistrat 18,2 puncte de rating și o cotă de piață de 37,5%, fiind urmărita pe tot parcursul emisiunii de aproape două milioane de telespectatori. Antena 1 a obținut doar 4,5 puncte de rating și 9,2% cotă de piață.

La nivelul întregii populații a României, ProTv a înregistrat pe toată durata emisiunii o audiență medie de 17,9 puncte de rating și 37,7% cotă de piață, aproape 3 milioane și jumătate de telespectatori, fiind urmat de Antena 1 cu 3,7 puncte de rating și 7,8% cotă de piață, adică peste 700.000 de telespectatori.