REGRES incredibil al României. Diferența EVIDENTĂ și comparația UMILITOARE cu MONARHIA

REGRES incredibil al României. Diferența EVIDENTĂ și comparația UMILITOARE cu MONARHIA

România nu a reusit, din cauza clasei politice și a lipsei de realizări, să se dezvolte și să atingă statutul unei țări moderne din 2017.

Un exemplu elocvent a fost dat de Lucian Bode, deputat PNL. Economia României pierde zeci şi sute de milioane de euro din cauza infrastructurii feroviare, în condiţiile în care un tren de marfă parcurge distanţa dintre Curtici şi Constanţa în şapte zile, cu trei mai multe decât pe vremea lui Carol al II-lea, a declarat, miercuri, Lucian Bode, deputat PNL şi preşedintele Comisiei de transporturi şi infrastructură din Camera Deputaţilor, în cadrul unei dezbateri pe teme de profil. 

"Pe vremea lui Carol al II-lea (rege al României în perioada 1930-1940 - n.r.), un tren de marfă făcea patru zile de la Curtici la Constanţa, azi face şapte zile. Nicăieri în lumea asta vaporul nu aşteaptă trenul, doar în România, ceea ce înseamnă zeci, sute de milioane de euro pierdute de operatorii economici", a susţinut deputatul, menționează Agerpres. 

El a precizat că viteza medie a unui tren de călători în România este de 35 de kilometri pe oră, în timp ce viteza medie a unui tren de marfă este de 16 kilometri pe oră. 

Ne puteți urmări și pe Google News

"Noi ne chinuim să construim o cale ferată de mare viteză Curtici-Constanţa, unde trenurile să atingă 160 de kilometri la oră, în timp ce, în alte ţări, TGV-ul din Franţa atingea acum 36 de ani, în 1981, viteza de 260 de kilometri pe oră, iar recordul a fost doborât la 515 kilometri pe oră", a mai arătat Bode. 

Potrivit acestuia, CFR Infrastructură a pierdut la rectificare aproape 70 de milioane de euro pentru că nu a fost în stare să facă investiţiile asumate prin proiectul de buget. 

"Este inadmisibil. Din păcate, astfel de situaţii sunt din păcate întâlnite foarte des în toate cele patru moduri de transport din România", a continuat Bode.