România, printre destinaţiile extrasezon promovate de Comisia Europeană

România, printre destinaţiile extrasezon promovate de Comisia Europeană

România va participa, alături de Spania, Franţa, Italia, Lituania, Portugalia şi Polonia, la un proiect pilot al Comisiei Europene ce are ca obiectiv promovarea destinaţiilor europene în extra-sezon, a declarat, vice-preşedintele CE, Antonio Tajani, aflat într-o vizită la Bucureşti.

"Acordul a fost semnat deja de Brazilia, Chile, Argentina. Proiectul atrage turiştii în extrasezon, la preţuri mai mici. Se va desfăşura în perioada septembrie - decembrie", a declarat oficialul european. Acordul cu România va fi semant în câteva săptămâni la Bruxelles.

"Proiectul va fi promovat atât în America de Sud, cât şi în Europa. Am invitat România să semneze un acord identic cu cel semnat de Spania, Franţa, Italia, Lituania. Portugalia şi Polonia vor semna peste zece zile", a adăugat acesta. Udrea vrea un brand comun

Elena Udrea, ministrul dezvoltării şi turismului, a subliniat oportunitatea promovării turismului european printr-un brand comun.

"Am discutat despre posibilitatea de a crea unui brand turistic. Noi avem unul prin care am reuşit să atragem un număr mai mare de turişti. Este oportună propunerea comisarului de a avea un brand european în turism cu care să se promoveze destinaţiile atractive. (...) Propunerea nouă la care ţări europene şi din America de Sud au aderat - o reţea la care să adere toate entităţile, atât statele cât şi din privat - are ca scop creşterea numărului de turişti în fiecare destinaţie şi la nivel global. În câteva săptămâni suntem gata să semnăm pentru a face parte din această reţea", a precizat Elena Udrea.

Ne puteți urmări și pe Google News