România se laudă cu turismul la Shanghai. Țara noastră vrea să atragă milioane de turiști din China

România se laudă cu turismul la Shanghai. Țara noastră vrea să atragă milioane de turiști din ChinaRomânia prezentă la expoziția ITB China. Sursa foto: MEAT

România își promovează serviciile turistice la evenimentul ITB China, cel mai important eveniment dedicat exclusiv sectorului HoReCa. Expoziția se desfășoară la Shanghai în intervalul 27-29 mai și reprezintă o oportunitate majoră prin care țara noastră își poate promova serviciile turistice pe piața chineză, una dintre cele mai mari din lume.

România participă la evenimentul ITB China

La eveniment participă principalii actori din industria turismului, de la companii aeriene la agențiii de turism sau lanțuri hoteliere. România este reprezentată la expoziția ITB China de ministerul Economiei Antreprenoriatului și Turismului alături de parteneri importanți, printre care:

  • Holiday to Romania;
  • World Synergy Travel;
  • Global Transilvania Medical Health;
  • Exact Tour;
  • Primăria orașului Borșa;
  • Organizația de Management al Destinației Maramureș.

Consulatul General al României la Shanghai va pune la dispoziția participanților un stand dedicat degustărilor produselor românești, iar artistul Gabriel Costin Furtună va interpreta melodii autentice la nai.

Oaspeți de marcă prezenți la eveniment

La deschiderea oficială a evenimentului au participat Ambasadorul României în RPC, Horia-Dan Maxim, Consulul General al României la Shanghai, Radu Fodoreanu și consilierul economic în cadrul Biroului de Promovare Comercială-Economică Shanghai, Andrei Panait. De asemenea, ministerul va pregăti un eveniment special, anume: „Romania: The Gateway to Eastern Europe – Networking & Business Opportunities".

Turismul din România, pe ultimul loc în UE. Lipsa promovării, principala problemă

Castelul Bran. Sursa foto: castelulbran.ro

Ministerul a pregătit evenimentul Romania: The Gateway to Eastern Europe – Networking & Business Opportunities"

„În cadrul acestuia, invitații vor putea descoperi informații detaliate despre oferta turistică a destinației noastre, adaptată publicului țintă. Totodată, vor avea oportunitatea de a realiza schimburi de idei și de know-how, cu scopul de a construi relații care pot duce la colaborări viitoare.

Referitor la specificul pieței, se remarcă o creștere semnificativă a turismului chinezesc în ultimele decenii, milioane de călători alegând să își petreacă vacanțele în afara granițelor țării.

În acest sens, Organizația Mondială a Turismului a prezentat perspective optimiste, care previzionează faptul că aproximativ 100 de milioane de turiști chinezi sunt așteptați să își petreacă vacanțele în străinătate până în 2025. În lumina tendințelor recente, China este pe cale să atingă acest obiectiv mai devreme", transmite MEAT.

Turist în România

Turist în România.Sursa foto: Arhiva EvZ

Deși China reprezintă o piață importantă pentru industria turismului din România, doar 41.873 de chinezi au vizitat țara noastră în anul 2019, potrivit INS. ITB China face parte din conceptul Internationale Tourismus-Börse, una dintre cele mai importante expoziții de promovare a turismului din lume.