Euro 2024. Câți telespectatori s-au uitat la meciul România-Elveția

Euro 2024. Câți telespectatori s-au uitat la meciul România-Elveția Sursa foto: Facebook Echipa națională de fotbal a României

Mieciul dintre România-Elveția, a avut audiențe record. Echipa națională a României s-a calificat la Euro 2024 de pe poziția de câștigători ai Grupei I.

România-Elveția, meciul tricolorilor din preliminariile Euro 2024, nu a umplut doar tribunele de pe Arena Națională, partida de aseară a înregistrat audiențe record pentru Antena 1, postul de televiziune care a transmis în direct ultimul meci din campania de calificare la turneul final din Germania. Antena 1 s-a plasat de departe pe primul loc în topul audiențelor înregistrate aseară

Meciul România-Elveția, audiențe record

În materie de cotă de piață, cele mai mari audiențe s-au înregistrat în sectorul comercial, pe publicul urban 21-54.  Procentul raportat a fost de 50%, adică aproape jumătate din telespectatorii care s-au uitat aseară la televizor au urmărit meciul tricolorilor transmis de Antena 1.

Pe intervalul de difuzare 21:45-23:45, principalii competitori PRO TV, Kanal D, TVR 1 sau Prima TV nu au avut nicio șansă. De  fapt, numărul telespectatorilor care s-au uitat la meciul România-Elveția a fost de câteva ori mai mari decât locurile următoare.

FOTO :Razvan Pasarica/SPORT PICTURES

Antena 1, lider absolut al audiențelor în intervalul 21:45-23:45

La nivel național, partida România -Elveția  a fost urmărită de peste 2,3 milioane de români la fiecare 60 de secunde. Astfel, audiența Antena 1 a fost de peste trei ori mai mare decât ocupanta locului doi, televiziunea Kanal D. În intervalul amintit, canalul turc de televiziune a difuzat filmul Promisiunea și reluarea emisiunii de divertisment Roata Norocului, în timp ce la PRO TV a rulat Imperiul Leilor.

Pe sectorul comercial, Antena 1 a înregistrat audiențe de patru ori mai mari decât Pro TV

Pe sectorul urban, telespectatorii din orașe au vizionat meciul României într-un număr de 1,5 milioane la fiecare 60 de secunde. Ceea ce înseamnă o cotă de piață de peste 40%. Toto pe sectorul urban audiența Antena 1 a fost de aproape patru ori mai mare decât ocupantele locurilor doi respectiv 3, Kanal D și Pro TV.

Cu aceste cifre, cu o cotă de piață care s-a apropiat de 50%, Antena 1 a marcat recordul anului în materie de audiențe. Pe acest interval, audiența pe comercial a fost de patru ori mai mare față de PRO TV, în timp ce față de Kanal D au fost de opt ori mai mari, informează paginademedia.ro.