Rezultate alegeri parlamentare 2016. Peste 45.000 de angajați ai Ministerului Afacerilor Interne vor supraveghea alegerile de duminică

Rezultate alegeri parlamentare 2016. Peste 45.000 de angajați ai Ministerului Afacerilor Interne vor supraveghea alegerile de duminică

Rezultate alegeri parlamentare 2016: Aproximativ 45.000 de polițiști, jandarmi, pompieri, polițiști de frontieră și lucrători ai altor structuri vor asigura duminică ordinea publică și legalitatea necesare desfășurării alegerilor, informează Agerpres.

REZULTATE ALEGERI PARLAMENTARE 2016

Reprezentanţii Ministerului Afacerilor Interne au anunţat că vor verifica toate sesizările privind săvârșirea de contravenții sau infracțiuni în legatură cu procesul de vot. Structurile MAI vor continua să asigure, pe parcursul zilei de sâmbătă, securitatea transporturilor către secțiile de votare a buletinelor de vot și a celorlalte materiale necesare votării. Primele transporturi au avut loc vineri sub paza efectivelor Jandarmeriei și ale Poliției.

"În conformitate cu prevederile Legii 208 din 2015, privind alegerea Senatului și a Camerei Deputaților, președintele biroului electoral al secției de votare și ceilalți membri ai biroului electoral trebuie sa fie prezenți la sediul secției, astăzi la ora 18,00, având obligația de a verifica materialele necesare votării. Președintele biroului electoral dispune măsurile pentru asigurarea ordinii și corectitudinii operațiunilor de vot, precum si îndepărtarea materialelor de propagandă electorală de orice tip din și de pe clădirea în care se află secția de votare. De asemenea, dispune fixarea posturilor de pază în jurul localului de vot", a transmis Monica Dajbog, putător de cuvânt al MAI.

Ne puteți urmări și pe Google News

Cetățenii români cu domiciliul sau reședința în România care în ziua votării se află în țară își pot exercita dreptul de vot în baza unuia dintre următoarele acte: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie, buletinul de identitate, pașaportul diplomatic, pașaportul diplomatic electronic, pașaportul de serviciu, pașaportul de serviciu electronic și carnetul de serviciu militar, în cazul elevilor din școlile militare.

Pentru a preveni producerea unor evenimente grave în timpul votului, pompierii desfășoară sâmbătă activități de instruire cu personalul secțiilor de votare cu privire la modalitățile de evacuare a persoanelor și a materialelor, în cazul apariției unor situații de urgență.