Producătorul auto francez susţine, prin vocea unui înalt oficial, că a patra generaţie Renault Clio are toate atributele pentru a deveni un model de referinţă.
Viitoarea generaţie a modelului subcompact Renault Clio va marca revenirea la o filosofie de design îndrăzneaţă, care îl va plasa, din nou, între modelele de referinţă ale segmentului, vesteşte ediţia online a revistei britanice "Autocar", citând un înalt oficial Renault.
Steve Norman, senior vicepreşedinte marketing Renault, căruia, se pare, nu-i este teamă de cuvinte mari, susţine că producătorul francez va da o adevărată lovitură de maestru cu a patra generaţie a modelului Clio.
Viitorul Renault Clio, care va fi prefaţat printr-un concept ce va putea fi admirat la ediţia din luna septembrie a Salonului Auto de la Paris, va arăta "senzaţional, nu ca un autoturism convenţional de mici dimensiuni ", susţine Norman.
Vicepreşedintele Renault este convins că noul Clio are capacitatea de a face din Regia franceză principalul jucător pe segmentul maşinilor de clasă B şi de a le prezenta, totodată, potenţialilor cumpărători "cât de fanstastic arată noile maşini Renault".
Olandezul Laurens van den Acker, noul şef de design Renault, a întărit cele susţinute de colegul său printr-o comparaţie care s-a dorit, fără îndoială inspirată, dar care, probabil, nu le-a picat foarte bine francezilor: "Viitorul Clio poate fi asemuit cu un Big Mac - este un model atât de drăguţ, că-ţi vine să-l mănânci!".