Relațiile publice, în festival

Cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Advertising Golden Drum, care se va desfășura între 4 și 9 octombrie în orașul Portoroz din Slovenia, va reuni în acest an numeroși specialiști din diferite domenii, precum publicitate, relații publice și massmedia.

Experți din cele trei domenii se vor întâlni în cadrul unor dezbateri pentru a discuta despre noile trenduri din publicitate, mass-media și relații publice. Pentru prima oară, festivalul va include și o zi dedicată domeniului relațiilor publice, a cărui importanță a crescut simțitor în ultimii ani. Ziua PR-ului (public relations - relații publice) va avea loc pe 7 octombrie și va cuprinde o introducere detaliată a celor mai bune campanii de profil.

De asemenea, în cadrul PR Premiere vor fi prezentate mai multe campanii din domeniul relațiilor publice care vor concura pentru premiul categoriei. Participanții la categoria PR vor putea să concureze la 19 secțiuni, iar cele mai bune trei prezentări de la fiecare categorie vor fi expuse pe marele ecran al festivalului. Un juriu format din experți internaționali din țări ca Slovenia, Austria, Elveția, Polonia și România (Adriana Săftoiu), va selecta și va premia cea mai bună campanie la fiecare categorie.