Între reducerile din ianuarie și Black Friday

Povestim despre cum să supraviețuim în perioada marilor reduceri, fără să cheltuim sume mari de bani

Persoanele dependente de cumpărături, care se află într-un stadiu avansat al acesteia, știu foarte bine că, cumpărăturile trebuie programate pentru sezonul marilor reduceri, care începe cu Black Friday în luna noiembrie, și este încheiat de Noul An Chinez în luna ianuarie-februarie. Următorul sezon al reducerilor începe abia peste câteva luni, dar noi dorim deja de pe acum să vă dăm indicii, privitor la soluțiile pentru cumpărături inteligente în perioada sezonului „liniștit”.

Cumpărăturile în zilele libere

Cei mai mari dușmani ai bugetului casnic sunt cumpărăturile impulsive. Consumatorii care se află „în temă”, și-au dat deja seama, că magazinele oferă reduceri foarte mari în zilele libere de la muncă, când, evident, vizitele online în magazine scad substanțial. În astfel de zile, persoanele care lucrează în marketing, se gândesc cum să crească vânzările. O fac prin oferirea unor reduceri foarte mari. De foarte multe ori, o astfel de lichidare de stoc este valabilă la tot asortimentul și oferă un discount de chiar și 20% din prețul inițial, așa cum reiese din arhiva magazinului Fashiondays. Au fost observate, de asemenea, reduceri în Aoro și Modlet în sărbătorile naționale.

În zilele libere de la servici, poți găsi de asemenea promoții foarte mari la liniile mobile. Cele mai populare linii de telefonie din România sunt Orange și Telekom care oferă promoții foarte mari la telefoanele mobile, ofertele pentru internet sau TV. Cum în toate există și avantaje și dezavantaje, trebuie menționat și aici faptul că de multe ori, promoțiile la telefoane sunt valabile doar în cazul celor cumpărate cu abonament, ceea ce nu încântă pe toți românii. Însă, se poate opta pentru ofertele speciale de internet sau cablu TV, al căror preț uneori ajunge la jumătate.

 

 

 

Lichidări de stoc tematice

De cele mai multe ori, acest tip de lichidări de stoc sunt legate de evenimente importante, cum ar fi începerea unui an școlar nou. În lunile august și septembrie, la Epantofi și Kalapod poți găsi încălțăminte la prețuri foarte mici. Așadar, merită să adaugi Epantofi și Kalapod la favorite sau să te înscrii în newsletter-ul lor, pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte.

Alte ocazii în care poți face cumpărături inteligente sunt Ziua Îndrăgostiților sau Ziua

Femeii.

 

 

Liniile de telefonie mobilă nu sunt mai prejos

Lichidări de stoc tematice

De cele mai multe ori, acest tip de lichidări de stoc sunt legate de evenimente importante, cum ar fi începerea unui an școlar nou. În lunile august și septembrie, la Epantofi și Kalapod poți găsi încălțăminte la prețuri foarte mici. Așadar, merită să adaugi Epantofi și Kalapod la favorite sau să te înscrii în newsletter-ul lor, pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte.

Alte ocazii în care poți face cumpărături inteligente sunt Ziua Îndrăgostiților sau Ziua

Femeii.

 

Golirea Magazinelor

 

Acest tip de reduceri sunt ciclice și pot fi găsite atât în magazine online, de modă (fashiondays.ro, answear.ro), cât și în magazinele destinate electronicelor și electrocasnicelor. Dacă la cumpărarea îmbrăcăminții, moda sezonului deja trecut, nu este neapărat preferată de către cumpărători, la achiziționarea unei noi tehnologii, care va folosi pentru mai mult de un an, nu mai este așa de important ca noua achiziție să aibă toate funcțiile noi. Golirea magazinelor are loc în magazine precum Evomag și Elefant. În afară de asta, în cel de-al doilea magazin se poate obține o reducere de chiar și câțiva zeci de lei cu un cod de reducere.

 

Programele de loialitate

În ceea ce privește liniile telefonice, programele de loialitate s-ar putea dovedi fără niciun sens. În schimb, există magazine care oferă reduceri speciale pentru înscrierea în programul lor de loialitate. De exemplu, în magazinul Answear, 10% din fiecare comandă revine pe contul membrului de club. Cu ajutorul punctelor strânse, la următoare comandă se poate economisi cu până la 50%. De regulă, fiecare cumpărător devine membru al clubului, iar cu fiecare comandă făcută, reducerea acestuia crește. Dar trebuie de ținut minte, că promoțiile nu se cumulează, așadar, înainte de a face cumpărături, trebuie de analizat, dacă mai multe beneficii va aduce opțiunea cu 10% reducere pe contul membrului de club, sau reducerea momentană oferită de site și care poate fi mai mare de 10%. Codurile la Answear pot fi urmărite pe subpagina specială a site-ului de reduceri Picodi.com.

Cumpărăturile inteligente pot fi făcute pe tot parcursul anului, însă, pentru cele mai mari, merită să se aștepte până în „sezonul fierbinte”. Ocazia obținerii unei reduceri de până la 80-90% este posibilă de Black Friday, în cea mai mare lichidare de stocuri a anului, care are loc în noiembrie. Aceasta este urmată de Cyber Monday, o altă lichidare de stocuri tipică, iar reducerile oferite cu ocazia Noului An Chinez, de către magazinele chineze, au loc în lunile ianuarie-februarie.