Recrutări masive în call-center

Recrutări masive în call-center

Sunt preferaţi candidaţii cu studii superioare, care ştiu limbi străine şi care vor cu adevărat să muncească. De regulă, nu se cere experienţă.

Locuri de muncă în call-center sunt cu miile în toată ţara. Operatori caută cei de la Cosmote, Zapp, Orange, ISRA Center, dar şi cei de la ING România ori Hewlett-Packard sau XL World.

De pildă, pentru a acoperi fluctuaţia de personal, cât şi pentru a avea resurse în noile proiecte, compania XL World, specializată în call-center şi externalizarea proceselor de afaceri, are nevoie de 600 de angajaţ i, pentru sediile din Iaşi, Bacău şi Oradea.

Sunt disponibile posturi de operator call-center telemarketing, telesales, reprezentant relaţ ii cu clienţii ori suport tehnic, şef de echipă, supervizor.

Care sunt responsabilităţile

Un call-center (de exemplu pentru limba italiană) trebuie să vândă sau să promoveze produse sau servicii prin telefon, să stabilească întâlniri de afaceri cu clienţii din Italia, să opereze cu baza de date şi să acorde asistenţă clienţilor. Evident, trebuie să ştie italiana.

Candidatul ideal, în special pentru multinaţionale, trebuie să aibă studii superioare (sau să fie student), să ştie să lucreze la calculator (cu principalele programe) şi să vorbească una sau două limbi străine. Sunt preferaţi oamenii flexibili, care pot să lucreze într-o echipă şi care sunt în stare să relaţ ioneze bine cu colegii şi şefii.

Teste de limbi străine

Pentru posturile care presupun cunoaşterea limbilor străine, candidaţii susţin teste de verificare a cunoştinţelor, scris şi oral.

În general, pentru a trece de interviu, trebuie să dovedeşti siguranţă şi dorinţa de a învăţa. Din discuţie, recrutorul vrea să înţeleagă dacă eşti capabil să te adaptezi colectivului, dacă poţi să lucrezi în condiţii de stres şi dacă eşti om de echipă. În cadrul interviului, vei fi încurajat să pui întrebări, aşa că n-ar fi rău să o şi faci, mai ales că în felul ăsta îţi arăţi interesul.

Dacă ştii bine o limbă străină, poţi să fii chemat foarte repede la interviu.

Cursuri de comunicare

La XL World, cei selectaţi vor urma, imediat după angajare, atât cursuri specifice (de comunicare prin telefon, de vânzări, de customer service, de project management, de coordonare de echipe), cât şi de limbi străine (doar dacă se consideră că este cazul).

„Pentru 2008, ne propunem să investim circa un milion de euro în resurse umane, dintre care mai mult de jumătate, aproximativ 600.000 de euro, în cursurile de specializare“, precizează Roberto Montandon, directorul de dezvoltare al XL World. În plus, ai avantajul că poţi alege un contract part-time sau full-time, în funcţie de timpul tău.

„În general, un candidat care îşi începe cariera la noi beneficiază de o bază de plecare solidă într-o multinaţională“, accentuează Florentina Vasiliu, directorul de resurse umane al XL World. Şi avansarea este destul de uşoară: posturile de responsabil şi team leader în call-center sunt ocupate de foşti operatori.

Angajaţii au un salariu de bază, la care se adaugă bonusuri calculate în funcţie de rezultatele obţinute faţă de obiectivele propuse.

CARTE DE VIZITĂ

XL World are 1.000 de angajaţi

> Principalele domenii ale XL World sunt telemarketing, cercetări de piaţă, serviciu clienţi şi IT. Serviciile sunt oferite în 14 limbi.

> În România, şi-a început activitatea în 2000. Acum are 1.000 de angajaţi

. > Are deschise trei centre de servicii: în Iaşi, Bacău şi Oradea. Oferă suport multinaţionalelor din domenii ca telecomunicaţii, media şi financiar-bancar.

VARIANTE

Cum aplici

> Pe e-mail, la recrutare@xlworld.eu

> Direct pe site, la www.xlworld.eu Detalii despre firmă şi angajaţi găseşti pe www.angajati.xlworld.eu

ALTE OFERTE

> Operatori interviu telefonic - Bucureşti, ISRA Center Marketing Research. Salariu: 3,50 lei/oră. Tel: 021.326.65.78

> Operator interviu telefonic - Tecuci, Galaţi, Metro Media Transilvania. Salariu: 600 de lei. Tel: 0742.079.743

> Operatori call-center - Bucureşti, Plug IT International. Salariu: între 200 şi 300 de euro. Tel: 021.312.70.74

> Operator call-center credite - Braşov, Maricris Distribution. Salariu: între 200 şi 300 de euro. Tel: 0368.401.380

Ne puteți urmări și pe Google News