Reclamă lui Dumnezeu pe un panou uriaș. Slava pe care o aduce Domnului o femeie de afaceri cu succes în viață

Reclamă lui Dumnezeu pe un panou uriaș. Slava pe care o aduce Domnului o femeie de afaceri cu succes în viață

În centrul Sucevei, pe un panou cu leduri rulează doar mesaje sfinte. Veronica Stan a cheltuit 10.000 de euro ca să instaleze ecranul acolo și jură că nicio reclamă comercială nu va rula vreodată pe el.

Panou publicitar în scop religios. Aşa este denumirea autorizaţiei pe care a primit-o de la primărie Veronica Stan, o suceveancă care s-a decis ca din profitul firmei ei să-i mulţumească Celui de Sus, făcându-i publicitate. Cele Zece Porunci, colț în colț cu un masaj erotic

Femeia, patroana uneia dintre cele mai mari societăţi de colectare a deşeurilor feroase şi neferoase din Suceava, a achiziţionat cu  aproximativ 10.000 de euro un panou publicitar cu leduri, pe care  l-a amplasat zilele trecute în una dintre cele mai mari intersecţii din oraş, cea a străzilor Calea Unirii cu Traian Vuia, iar pe panoul cu pricinea rulează cu scris mare cât o zi de post Decalogul  – Cele Zece Porunci.

„Pe undeva e bun, decât să facă alte publicităţi cu gagici în chelea goală, mai bine aşa...”, e de părere Vlad Zolt, făcând referire la o reclamă a unui salon de masaj erotic amplasată pe un alt panou aflat în apropiere.

Cine știe Poruncile? „Să nu furi, să nu dai în cap, hai că mă grăbesc...”

Cele Zece Porunci sun vizibile atât pietonilor care trec prin zonă, dar în special şoferilor care aşteaptă la semafoarele din intersecţie. „Mi se pare un lucru bun, doar promovează religia”, e de părere untrecător. Vasile Sârbu deschide geamul înghețat al mașinii și își pune mână la frunte pentru a citi mai bine: „Am crezut că nu văd bine prima oară. E ceva reclamă a pocăiţilor, nu?”, întreabă bărbatul, fără să mai aştepte vreun răspuns pentru că semaforul arăta deja verde, iar în spate avea o coloană de maşini.

Mulţi dintre cei care au drum prin zonă recunosc că nu ştiu cele Zece Porunci. Doar Ionuţ, care învaţă la un liceu din apropiere, nu o spune direct: „Să nu furi, să nu dai în cap, să nu iei ce nu este al tău... mai multe din astea. Haideţi, domnu’, că mă grăbesc...”, găseşte o scuză tânărul şi îşi continuă drumul.

„Nu amestec afacerea cu religia. Nicio reclamă publicitară nu va fi pe panou”

Veronica Stan, femeia căreia îi aparţine panoul cu pricina, dar şi inedita idee, susţine ferm că nici pe toți banii din lume nu va accepta să pună reclame comerciale, ci doar „în scop religios”.

„Nu din orice lucru trebuie să ai câştig. Nu fac eu reclamă nici pentru firma mea, nu vreau să amestecăm religia cu afacerea”, explică femeia.

În curând, pe lângă cele Zece Porunci are de gând să pună şi alte mesaje biblice: “Cele trei solii îngereşti - Temeţi-vă de Dumnezeu şi daţi-I slavă căci a sosit ceasul judecăţii -, asta e de la Apocalipsa, prima solie”, explică femeia, care, pe lângă faptul că e foarte pricepută în afaceri, este și extrem de credincioasă.

Chiar dacă există şi suceveni care dezaprobă panoul religios, Veronica Stan e convinsă că a făcut un lucru bun. „Dacă oamenii s-ar conforma la ceea ce scrie pe panou, n-ar mai fi nimic rău. Biblia e Biblie, nu e nici a adventiştilor, nici a penticostalilor, nici a ortodocşilor, Biblia e cuvântul lui Dumnezeu. fiecare ştie ce are de făcut, unul poate să înjure, altul să se bucure, altul să râdă... Cele Zece Porunci, sunt datoria fiecărui om”, conchide suceveanca.

Ne puteți urmări și pe Google News