Concurența la nivel urban cât și la național de marţi a fost câștigată de Pro TV cu serialul Las Fierbinţi, dar şi cu filmul programat după el. Mai bine de un milion şi jumătate de români s-au uitat la serialul românesc de comedie, iar postul şi-a păstrat mare parte din public şi în partea a doua a serii. Astfel, filmul de acţiune Hitman a fost urmărit de 1.179.000 de români din întreaga ţară.
Potrivit raportului prezentat de Paginademedia.ro., serialul de comedie Las Fierbinți rămâne campion, cu un milion şi jumătate de telespectatori. Audienţe bune a avut şi filmul de acţiune, difuzat de Pro TV după unde aproape 1,2 milioane de români s-au uitat la Hitman.
De la un sezon la altul, serialul Las Fierbinți şi-a confirmat poziția fruntașă în topul audiențelor cu personajele deja cunoscute precum Giani, Bobiţă sau Celentano cucerindu-i iremediabil pe telespectatorii romani. Astfel, Las Fierbinti a fost din nou lider de audiență marți seara.
Audienţele serii de marţi, în intervalul 20.30-24.00:
Naţional: Pro TV a fost liderul serii, cu Las Fierbinţi, dar şi cu filmul de după. Mai bine de un milion şi jumătate de români s-au uitat la serialul românesc de comedie, iar postul şi-a păstrat mare parte din public şi în partea a doua a serii. Astfel, filmul de acţiune Hitman a fost urmărit de 1.179.000 de români din întreaga ţară.
Pe locul doi, Kanal D a avut jumătate de milion de privitori în minus, pe intervalul Las Fierbinţi. Postul turcesc a difuzat serialul cu Zuleyha în intervalul 20.00-22.23, la care s-au uitat puţin peste un milion de români. Cifrele postului au mai scăzut în partea a doua serii, când a difuzat o ediţie în reluare a emisiunii Se strigă darul. Astfel, per total, Kanal D a fost urmărit de 772.000 de români.
Insula iubirii a fost pe locul trei. Reality-show-ul de la Antena 1 a fost urmărit de 567.000 de români, având cifre de două-trei ori mai mici faţă de Pro TV şi Kanal D.
De remarcat este audienţa postului Happy Channel, care s-a clasat pe locul patru, pe intervalul Las Fierbinţi. Postul a difuzat noi episoade din serialul turcesc Jurământul până la ora 22.00, la care s-au uitat aproximativ un sfert de milion de români din întreaga ţară.
Pe tot intervalul serii de marţi, România TV s-a poziţionat pe locul patru în linie, pe toate targeturile de audienţă. Televiziunea de ştiri a fost urmărită de 345.000 de români din întreaga ţară.
Urban: Pro TV a fost lider şi la oraşe, pe tot parcursul serii
Aproape 650.000 de români s-au uitat la Las Fierbinţi şi 540.000 la filmul de după. Pe doi s-a poziţionat Kanal D, urmărit de aproape 360.000 de români, în medie, în intervalul 20.30-24.00.
Iar Insula iubirii s-a clasat tot pe trei, însă cu cifre apropiate de postul turcesc. Astfel, Antena 1 fiind urmărită de 347.000 de români.
Comercial: Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV la care s-au uitat, în medie, 282.000 de tineri de la oraşe pe intervalul întregii seri. Antena 1 a urcat o poziţie şi şi-a asigurat locul doi, având în minus 70.000 de telespectatori pe acest segment.
Cu cifre de două-trei ori mai mici faţă de primele două posturi clasate, Kanal D s-a poziţionat pe trei, programele sale fiind urmărite de 84.000 de români din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani. Lista completă cu audienţele se poate consulta pe paginademedia.ro.