Cele două societăți furnizoare au anunțat RATB că vor livra noile carduri până la finalul săptămânii, iar călătorii vor putea achiziţiona cardurilee de la orice centru din Bucureşti.
"Din discuţiile pe care le-am avut cu reprezentanţii celor două societăţi furnizoare, problema cardurilor se va rezolva până la finele acestei săptămâni. Am ajuns în această situaţie pentru că în stoc mai erau doar 500 de carduri. Pe acestea am încercat să le distribuim în centrele RATB aflate în zonele de intrare ale Capitalei întrucât cei mai afectaţi de lipsa cardurilor au fost călătorii ocazionali. Pe zona călătorilor bucureşteni există în sistem 3 milioane de carduri active", a declarat purtătorul de cuvânt al RATB, Constantin Tobescu, citat de Agerpres.
Acesta a precizat că firmele SC Mex Impex SRL şi SC Inform Lykos SA au câştigat licitaţia organizată de RATB privind achiziţia de carduri, iar acordurile cadru cu cele două firme au fost semnate pe data de 15 decembrie 2014.
"Am încheiat în data de 15 decembrie două acorduri cadru cu firmele SC Megs Impex SRL şi SC Inform Lykos SA pentru achiziţia a 1.137.500 carduri. Avem confirmarea că până la finele acestei săptămâni firmele vor livra o bună parte din noile carduri", a adăugat purtătorul de cuvânt al regiei.
Tot mai mulţi călători au sesizat în urmă cu câteva zile lipsa cardurilor RATB la chioşcurile de profil, iar cei mai afectaţi au fost cei care nu sunt din Bucureşti.