PUMA, a doua in "Everestul navigatiei"

PUMA, a doua in "Everestul navigatiei"

PUBLICITATE. “Il mostro”, iahtul de sailing al companiei de sportlifestyle PUMA, impreuna cu echipajul Puma Ocean Racing, au terminat pe locul al doilea competitia Volvo Ocean Race, denumita “ Everestul navigatiei”, in data de 27 Iunie 2009 in St. Petersburg, Rusia. Volvo Ocean Race este o aventura in jurul lumii, de 37.000 de mile marine (68.524 km), una dintre cele mai dificile competitii sportive.

“Suntem extrem de incantati si mandri de debutul extraordinar PUMA  in cadrul competitiei Volvo Ocean Race si dorim sa  felicitam echipajul PUMA Ocean Racing  pentru lupta dusa pentru un excelent loc doi in cadrul unei intreceri senzationale ”, a spus Jochen Zeitz, PUMA Chairman si CEO, care a adăugat că vanzarile colectiei  PUMA Volvo Ocean Race  au depasit asteptarile.

Cursa in jurul lumii

Capitanul Ken Read a comentat ca, pentru echipajul sau, competitia a fost "uimitoare".

"Parca a trecut o viata de cand am anuntat prima data intrarea PUMA  in  cadrul  Volvo Ocean Race  si asta se intampla in Martie 2007 si iata-ne astazi, dupa ce am terminat de navigat  50,000 mile marine,  dupa ce am vizitat 10 tari si am obtinut trofeul pentru locul al-2 -lea in cursa. A fost absolut un vis. Dar nu a fost doar o competitie de iahturi. Orice activitate de succes ca aceasta este legata in intregime de oameni si  noi avem cel mai bun echipaj cu care am colaborat vreodata in sailing.  Cu ajutorul echipajului PUMA Ocean Racing si a activitatilor internationale  extinse asociate acestui program, PUMA a adus sute de mii de fani noi in acest domeniu al sailingului si sustin cu tarie ca datorita acestui lucru, acest sport s-a schimbat pentru totdeauna”, a mai spus Read.

Echipajul, format din 11 oameni, a navigat 10 leghe marine de la startul din octombrie anul trecut (Alicante - Spania)  si a vizitat  10 tari din Africa, Asia, America de Nord si de Sud si Europa. Au traversat ecuatorul de 4 ori, au experimentat temperaturi de la  0 la  35 de grade Celsius, au consumat peste 8.250.000 de calorii, majoritatea mancare semicongelata, peste 140 de litri de apa pe zi pentru gatit si baut, au folosit 5.560 metri patrati de panza  si peste 2,5 kilometri de sfoara pentru "Il mostro".

Peste 5 millioane de oameni au vizitat  amplasamentele Volvo Ocean Race din locurile unde se faceau opririle in cadrul cursei. PUMA a folosit cele 11 porturi de destinatie ale cursei pentru a activa strategii de marketing pe fiecare coasta sau litoral. A fost folosita fiecare locatie din cursa  – Alicante, Cape Town, Cochin in India, Singapore, Qingdao in China, Rio de Janeiro, Boston, Galway in Ireland, Marstrand in Suedia, Stockholm si in sfarsit  St. Petersburg – nu numai pentru a pozitiona  PUMA ca un brand de Sailing , ci pentru a transmite mesajul global  PUMA, creand vizibilitate in media pentru alte categorii PUMA  si evenimente cu multe staruri internationale .

Puma City, o experienta unica

Competitia Volvo Ocean Race a fost platforma perfecta de lansarea a colectiei  PUMA Sailing de performanta si de lifestyle,  atingandu-se astfel si un nou  target de consumatori.

PUMA a lansat o gama completa de pantofi, haine si accesorii de inspiratie marina, de la echipamentul de performanta purtat  pe iaht pana la produsele  de  lifestyle-fashion de purtat prin  oras .  Echipamentul PUMA Sailing de performanta a fost dezvoltat si testat chiar de catre echipajul  PUMA Ocean Racing.

Prima colectie  PUMA Sailing de Lifestyle  a aparut in magazine la inceputul lui 2008.

Intrarea PUMA in domeniul Sailingului a deschis noi oportunitati de a patrunde in alte categorii, precum cea a produselor de outdoor. Volvo Ocean Race a servit ca un "laborator" perfect de testare a produselor PUMA de  outdoor, deoarece echipajul trebuia sa poarte haine si pantofi adecvate unor  conditii de vreme extreme – de la inghet pana la canicula.

"Pentru anumite articole  se pastreaza chiar trasaturi ale produselor de performanta: fermoarele hainelor si accesoriilor sunt rezistente la apa, materialele sunt impermebaile si de o  calitate premium, accesoriile au buzunare si recipiente  inedite pentru protectia bijuteriilor sau a altor obiecte valoroase, iar  pantofii nu aluneca", a afirmat Adina Militaru, Marketing Manager PUMA Romania.

Expertiza PUMA in domeniul retail-ului  s-a manifestat prin oferirea unei experiente unice de shopping pe platforma denumita PUMA City, care a fost amplasata in fiecare port in care s-au facut opririle. Acest spatiu inedit de vanzare, a oferit o selectie de produse din categorii precum  PUMA Sailing, Motorsport, Urban Mobility si PUMA Archive, precum si intreaga colectie Volvo Ocean Race .

PUMA City – care a castigat trofeul ‘Best Retail Space’ oferit de catre publicatia  americana "Travel + Leisure" - este o structura masiva de aproximativ 11,000 metri patrati, alcatuita din 24 de containere de otel , fiecare cantarind 11 tone .

Cursa a putut fi urmărită online, pe site-ul www.pumaoceanracing.com.

PENTRU MAI MULTE IMAGINI, ACCESAŢI GALERIA FOTO.

Ne puteți urmări și pe Google News