Publicitate asigurată

Spaţiul de publicitate din timpul meciurilor de la Cupa Mondială de anul acesta (competiţie transmisă de TVR şi de Telesport) a fost ocupat în proporţie de 75%-80%, „procent care, în condiţiile actuale de piaţă, ne mulţumeşte şi este în conformitate cu strategia pe care am creionat-o la începutul acestui an pentru acest eveniment mediatic şi sportiv”, a declarat Diana Zalutchi, Sales Director la regia de publicitate Splendid Media.

„Situaţia faţă de anul 2006 este total diferită. Atunci era o piaţă a furnizorilor, cererea fiind mult mai mare decât oferta, situaţie care este inversată în acest an. Campionatul Mondial, alături de Liga Campionilor, sunt singurele programe de pe piaţă vândute la preţuri unice care nu au legătura cu preţurile medii negociate de clienţi în funcţie de bugetele comise la staţie. Aceste preţuri sunt de două sau de trei ori mai mari decât acum patru ani, dar nu diferite de la un client la altul. Singurele negocieri au avut loc în cazul poziţionărilor (prime-time)”, a mai completat Zalutchi.

La Cupa Mondială din 2006, care a avut loc în Gemania, Televiziunea Română a reuşit să atingă un rating mediu pe mediul urban de aproape 10%, conform datelor TNS-AGB International. În ceea ce priveşte meciul de deschidere, acesta a adunat în faţa televizoarelor aproximativ 1,219 milioane de telespectatori români (10,8%).