Promovează iaurt EXPIRAT Mihaela Rădulescu? Taxată dur de fani. Urmăriţi schimbul de replici ACIDE

Promovează iaurt EXPIRAT Mihaela Rădulescu? Taxată dur de fani. Urmăriţi schimbul de replici ACIDE

Este de curând imaginea iaurtului Activia de la Danone. Şi a pus pe Facebook doua fotografii cu micul său dejun bogat, în care „figurează” şi iaurtul la care face reclamă.

După ce a postat cele doua fotografii, Mihaela Rădulescu a primit foarte multe reacţii, pozitive dar şi unele negative, după cum notează dailybusiness.ro.

“Activia ta a expirat sapt trecuta vineri pe 14.03. Te admir pt forma excelentă şi parteneriatul cu Danone, however, activia cu fructe e plin de coloranţi şi zero nutrienţi!!! Toti nutriţioniştii recomandă iaurtul simplu iar tu ştii asta fff bine şi nu cred că îl foloseşti pe cel din poză! O zi minunată!”. Astfel suna unul dintre mesaje. Alt mesaj este „pe aceeaşi idee”: “Poftă bună! Fără iaurturi 0%, nu sunt sănătoase (...), nu cred că un nutriţionist recomandă acest mic dejun şi cred ca ai slăbit cam mult...”.

De maidan

Ne puteți urmări și pe Google News

Mihaela Rădulescu a reacţionat...“Sunteţi mai informaţi decât oamenii de ştiinţă, dragilor. Bănuiesc că iaurtul e pasiunea voastra, nu zvonistica de maidan. Sunt convinsă că vă petreceţi timpul liber, tot, în laboratoare şi că vieţile voastre sunt perfecte, cap-coadă şi mai ales, coada-cap.:))). (...) Am slăbit prea mult? Judecaţi tot după studiile din laboratorul personal?! Că mi se pare că sunteţi fană şunci şi colăcei. Iar eu nu-i am, îmi cer scuze. Doamne, de-aia nu reuşiţi să aveţi vieţi frumoase, priviri senine şi suflete bogate, pentru că răutăţile, comentariile maliţioase şi aşa-zisa "ştiinţă" din capul vostru sunt imposibil de eliminat. Mai încercati, doamnelor, e tare păcat să vă pierdeţi tineretea, energia, timpul cu răutăţi (...)”.

Cea care a sesizat că iaurtul era expirat i-a răspuns: “Se numeşte feedback de la consumatori, cei care admiră un personaj şi adoptă uneori din obiceiurile de consum ale actorului din publicitate care îşi asumă că nu are un PR de nivel internaţional şi mai face şi alegeri mai puţin pozitive. Ideea este să nu recomandăm produse de dragul bugetului de marketing (...). Timpurile se schimbă şi publicul creşte, călătoreşte, se educă deci nu tot ce funcţionează la tv în România se vinde la nesfârşit (...)”...