Compania Tarom a fost dată în judecată în urma accidentului de pe Aeroportul Otopeni, produs în decembrie anul trecut. Mai mult, alţi zece pasageri au decis astăzi că vor despăgubiri.

Astfel, cei 25 de călători cer daune pentru că şi-au ratat vacanţa şi au avut avut nevoie de consiliere psihologică.

Pe lângă compania Tarom, pasagerii au dat în judecată şi firma Tez Tour, de unde aceştia au cumpărat biletele de avion. Pasagerii cer despăgubiri de circa 520.000 de euro pentru fiecare persoană. 5.000 de euro sunt daune materiale pentru întârzierea avionului. Aceştia mai cer 20.000 de euro de persoană pentru faptul că au ratat vacanţa. Iar pentru şocul suferit în urma incidentului şi îngrijirea psihologică de după, cei 25 cer câte 500.000 de euro de persoană.

La sfârşitul lunii decembrie anul trecut, o aeronavă Boeing a companiei Tarom, în care se aflau 117 de pasageri şi şase membri ai echipajului, a intrat într-un utilaj de întreţinere aflat pe pista de decolare.

Atunci, controlul Comisiei de anchetă a Ministerului Transporturilor a arătat că a fost vorba de o eroare umană şi că nu s-au respectat procedurile aplicabile în cazuri de vizibilitate redusă.

(14:45)