"Pârâtul Obae Petrișor a informat corect opinia publică despre cele întâmplate în emisiunea Acces Direct, nu se reține reaua-credință a acestuia și nici abuzul de drept invocat de reclamantă, întrucât faptele au fost prezentate exact așa cum s-au petrecut în acea emisiune și cum au fost percepute și de publicul larg telespectator. Tocmai reclamanta, prin informarea opiniei publice cu privire la persoana numitei Ioana Tufaru, cu sau fără voința nealterată a acestei persoane lipsită de apărare și chiar și în condițiile în care i-ar fi acordat o anumită remunerație, a comis o încălcare a demnității, onoarei și vieții particulare, prin care a produs cel puțin indignarea opiniei publice, chiar dacă a făcut acest lucru sub paravanul dorinței de a ajuta acea persoană”, se arată pe paginamedia.ro.

Instanța notează că demersul jurnalistic al Paginademedia.ro, care a prezentat clienții de publicitate ai emisiunii Acces Direct, a fost justificat:

“Nu se reține maniera tendențioasă de prezentare a faptelor și nici maniera lipsită de echitate și imparțialitate în care jurnalistul a abordat subiectul dezbătut în articolele sale, iar apărarea și prevenirea pe viitor a unor acțiuni ce lezează demnitatea umană în general justifică chiar publicarea și reamintirea firmelor care, prin publicitatea făcută în cadrul emisiunii, indirect, au favorizat asemenea manifestări reprobabile, publicitate pe care, de altfel, telespectatorii au cunoscut-o sau o puteau cunoaște și ulterior, direct din emisiunea incriminată sau din alte surse.”

Antena Group a contestat decizia instanței, termenul pentru Curtea de Apel nefiind încă stabilit.