Probleme pe patru linii de tramvai din București, din cauza căldurii

Tramvai STB. Sursa foto: Facebook

Au fost probleme în sistemul public de transport din București, pe patru linii importante de tramvai, potrivit anunțului făcut luni de Societatea de Transport București (STB).

Șinele de tramvai s-au dilatat din cauza căldurii extreme de la nivelul solului, ceea ce a făcut ca circulația să fie oprită pe respectivele porțiuni, extrem de circulate de către călători.

Patru linii de tramvai, blocate după ce șina s-a dilatat de la căldură

Mai exact, tramvaiele care operează pe liniile 19, 23 și 27 sunt oprite în zona Bulevardul Camil Ressu - Strada Râmnicu Sărat din București, din cauza dilatării șinei. De asemenea, linia 40 de tramvai este blocată pe Bulevardul Basarabia, din aceleași motive.

„Liniile 19, 23 și 27 – blocate în zona Bd. Camil Ressu/Str. Râmnicu Sărat, pe sensul spre Chimopar, din cauza liniei dilatate”, a transmis STB.

Imaginile postate de utilizatori pe platformele de socializare arată că șina este dilatată pe o distanță de aproximativ trei metri.

Din același motiv, tramvaiele de pe linia 40, care circulă pe Bulevardul Basarabia în apropierea stației Arena Națională, au fost oprite și au fost redirecționate timp de 32 de minute.

Tramvai. Sursa Foto: Facebook

Problema a fost rezolvată rapid și circulația tramvaielor a fost restabilită.

Șinele, afectate frecvent de condițiile meteo

Nu este pentru prima oară când astfel de incidente au loc pe șinele de tramvai, afectate în aproape fiecare sezon.

De exemplu, în timpul iernii, gerul a îngreunat circulația tramvaielor din București. Șinele de pe mai multe linii de tramvai au crăpat de frig.

STB. Sursa foto: arhiva EVZ

Cele mai afectate au fost atunci liniile de tramvai 23 și 32 care fac legătura între Cartierul Rahova, Piața Unirii și zona Theodor Pallady, după ce temperatura aerului a ajuns la -10 grade Celsius.

Aproximativ o treime din rețeaua liniilor de tramvai din București nu a fost modernizată de peste 40 de ani, în timp ce celelalte două treimi au fost modernizate gradual începând din anii 2000.