Pro Tv nu va uita ce i-a făcut Antena 1. Umilinţă e puţin spus… A fost rupere!

Mai-marii Antenei 1 celebrează probabil şi la această oră succesul răsunător al ultimei ediţii a emisiunii „Asia Express - Drumul Comorilor”, în care au fost anunţaţi câştigătorii.

Chef Sorin Bontea și Răzvan Fodor au câștigat emisiunea, dar dincolo de bucuria lor şi a susţinătorilor, mai merită remarcat un aspect.

Cel al cifrelor. Al ratingului, esenţa care înseamnă începutul şi sfârşitul unei televiziuni, indiferent de publicul pe care îl vizează.

„Ultima ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Comorilor, difuzată miercuri, 22 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţă şi a doborât toate recordurile de audienţă, înregistrând cele mai mari cifre din toate cele trei sezoane, atât la nivelul ratingului, cât şi la nivelul cotei de piaţă, pe toate targeturile.

Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:23-23:55), cifre record de audienţă – 17.8 puncte de rating şi 46.2% cota de piaţă, de peste 4 ori mai mari faţă de următorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 4.4 puncte de rating și o cotă de piață de doar 11.3%.

Cifre record s-au înregistrat şi în mediul urban, unde Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un record la nivelul ratingului – 14.7 puncte, precum şi la cel al cotei de piaţă – 32.4%.

Poziţia secundă a fost ocupată de această dată de Kanal D, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra doar 4.2 puncte de rating şi 9.2% cota de piaţă, în timp ce Pro TV înregistra atunci 3.9 puncte de rating şi 8.6% cota de piaţă.

Recordul a fost doborât şi la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori alegând să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 13.9 puncte de rating și 29.9 cota de piață, în vreme ce poziţia secundă în clasament era ocupată de Pro TV cu doar 5.1 puncte de rating şi 10.9% cota de piaţă.

În minutul de aur, înregistrat la 22:49, aproape 3 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau cu sufletul la gură aventurile celor două echipe rămase în cursa pentru marele premiu. Antena 1 a condus detaşat clasamentul audienţelor ieri, atât la nivelul Prime Time-ului, cât şi la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de public”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Antena Group.

Amintim că analiza a fost făcută pe categoriile 18-49 Urban, all urban şi naţional în perioada 22 aprilie 2020.