"Pro TV a fost lider de audienţe atât la nivelul întregii zile, cât şi pe toate segmentele orare, inclusiv în prime-time (19.00-23.00). Astfel, la nivelul întregii zile, ProTV s-a clasat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani pe primul loc cu 2,9 puncte de rating şi 18,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 1,8 puncte de rating şi 11,3% cota de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban audienţa medie înregistrată la nivelul unei zile aduce supremaţia pentru ProTv care înregistrează 3 puncte de rating şi 15,3% cotă de piaţă, iar Antena 1 doar 2 puncte de rating şi 10,5% cotă de piaţă.

Clasamentul rămâne neschimbat şi în ceea ce priveşte prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins între 19.00-23.00 când ProTv obţine la nivelul publicului comercial (18-49 de ani) 6,8 puncte de rating şi 21,3% cota de piaţă, aproape dublu faţa de Antena 1 care înregistreaza doar 3,7 pucte de rating şi 11,5% cotă de piaţă. Acelaşi clasament ramâne valabil şi în cazul publicului din mediul urban când ProTv se afla pe locul I cu 6,9 puncte de rating şi 17,5% cota de piaţă, iar Antena 1 pe locul al doilea cu 4,3 puncte de rating şi 10,8% cotă de piata", se arată într-un comunicat al Pro TV.