La fel cum s-a întâmplat și în celelalte sezoane, cifrele show-ului au fost mai mici decât în faza audițiilor.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):

NAȚIONAL. Show-ul de talente a avut peste 1,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. În perioada audițiilor, cifrele emisiunii au fost de la 1,6 milioane, la 1,8.

Kanal D și-a păstrat locul secund, ca de obicei. Puțin peste un milion de telespectatori a fost media postului TV, care a avut pe interval serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de aproape 900.000 de persoane. Postul a avut pe intervalul Vocii emisiunea iUmor și un nou episod din serialul Mangalița. Amintim că serialul de comedie a fost mutat de duminică, de la 20.00, vinerea, după 22.00.

URBAN. Orașele au fost tot cu Vocea. Show-ul de talente a avut peste 800.000 de privitori în cele trei ore de difuzare.

Podiumul este completat de Kanal D, cu 510.000 de persoane, și de Antena 1, cu 440.000.

COMERCIAL. Vocea României a obținut pe publicul tânăr aproape 330.000 de persoane, în fiecare minut de difuzare. Antena 1 de pe poziția secundă a fost urmărită de 220.000 de persoane.

Intersecția Vocea – iUmor

Pe tronsonul în care Vocea și iUmor s-au interesectat (20.30 – 22.10), cifrele au fost ceva mai mari atât la Antena 1, cât și la Pro TV.

Vocea a avut peste 1,5 milioane de persoane, în toată țara, pe intervalul de intersecție cu iUmor. Antena 1, de pe poziția a treia, era urmărită de aproape 1,2 milioane de persoane.

La orașe, Pro TV s-a apropiat de 900.000 de persoane. iUmor a pus Antena 1 pe poziția a doua, cu aproape 580.000 de privitori.

Pe publicul comercial, Pro TV a avut o medie apropiată de cea de pe întregul interval al Vocii: 334.000 de persoane. La iUmor erau puțin peste 270.000 de persoane.

Te-ar putea interesa și: