Prințul Harry și Meghan Markle nu mai fac audiență. Ultimul lor proiect de pe Netflix nu se bucură de mare succes
- Simona Suciu
- 4 ianuarie 2023, 18:32
Proiectul „Live to lead“ care prezintă interviuri cu mari lideri ai lumii a fost lansat pe Netflix, dar nu are audiențele scontate. Nu a intrat nici măcar în topul celor mai vizionate 100 de emisiuni.
Prințul Harry și Meghan Markle nu prea mai fac audiență. Ultimul lor proiect, care a fost lansat pe Netflix în 31 decembrie 2022, nu a intrat nici măcat în Top 100 cele mai vizionate emisiuni TV.
Audiențe mici
Inspirat de Nelson Mandela și produs parțial de Prințul Harry și Meghan Markle, proiectul „Live to Lead“ prezintă interviuri cu șapte lideri apreciați la nivel mondial și care și-au dedicat viața justiției sociale.
Prim-ministrul Noii Zeelande Jacinda Ardern, regretata judecătoare de la Curtea Supremă, Ruth Bader Ginsburg, activistul politic Gloria Steinem, dar și alți formatori de opinie vorbesc deschis despre eforturile lor de a crea o lume mai bună bazată de companiune, egalitate și respect reciproc.
Deși este un proiect lăudabil și de o bună calitate, audiențele sunt mult mai mici decât cele așteptate de oficialii companiei de streaming sau de ducii de Sussex. Presa americană scrie că unul dintre motive ar fi și faptul că acest proiect nu a fost aproape deloc promovat.
Scandalul vinde mai bine
În schimb, documentarul care prezintă viața ducilor de Sussex și disputele lor cu familia regală britanică a fost intens mediatizat și se bucură de audiențe mai mari. Cele mai multe vizionări le-a avut, după cum era de așteptat, în Marea Britanie, potrivit geo.tv.com.
De un interes mai mare se bucură se pare și cartea de memorii a prințului Harry, întitulată „Spare“. Potrivit presei din Marea Britanie, ducele Sussex îi aduce noi acuzații fratelui său, dar și altor membri ai familiei regale britanice. Lansarea este programată pentru data de 23 ianuarie.
Și interviul acordat în exclusivitate de Prințul Harry emisiunii „60 Minutes“ de la televiunea americană CBS este așteptat cu interes de public. Clipul de promovare a atras deja milioane de vizualizări. Prințul Harry spune că a ales să vorbească public despre relația sa cu membrii familiei regale pentru a pune capăt speculațiilor apărute în tabloidele din întreaga lume.