“Prințișorul asfaltului”, Costeluș Cășuneanu, mănâncă pofticios în compania unei... grase!

Costeluș Cășuneanu, fiul lui Costel Cășuneanu, milionarul supranumit „Regele asfaltului”, a ieșit din conul de umbră. Ne-am amintit de evoluția sa pe etape de vârstă.

În urmă cu un deceniu, prințișorul ajuns acum la frumoasa vârstă de 40 de ani, era fotografiat pe paparazzi în mașini de lux, atrăgând atenția fetelor frumoase. Astăzi, Cășuneanu jr. și-a ținut de urât la masă cu o grasă... de Contnari.

A fost o dată, ca niciodată, un prinț cu Bugatti Veyron de un milion de euro...

Parcă ieri Costeluș Cășuneanu devenea atracția orașului în timp ce-și ambala bolidul, un Bugatti Veyron al cărui preț atingea pe atunci 1 milion de euro.

Ca fapt divers, numele acestei mașini a fost dat după cel al pilotului de curse francez Pierre Veyron, care a condus mașini Bugatti pe parcursul carierei sale desfășurate între anii 1933 și 1953. Din 2007 și până în 2009, Bugatti Veyron a fost cea mai scumpă mașină de pe glob.

În garajul prințișorului se mai găseau și un Lamborghini Murcielago în valoare de 200.000 de euro, dar și alte mașini și motociclete de fițe.

Duo Cășuneanu: tatăl asfalta, el concura la curse de mașini

Tatăl său, „Regele asfaltului” Costel Cășuneanu, cu o avere de peste 400 de milioane de euro făcută din contracte cu statul pentru realizarea unor autostrăzi, se lăuda în presă cu capacitățile ieșite din comun ale fiului în ale condusului.

Tânărul devenise pilot de raliuri și participa la competiții. Nu deseori ieșea triumfător.

Ultima încercare în acest domeniu a fost în 2017, când s-a înscris la o cursă infernală - un traseu de 6.000 de kilometri ce pleca din Monte Carlo și ajungea la Dakar, cu treceri prin Maroc, Mauritania și Senegal.

După sosirea în Maroc, la startul unei etape, mașina lui Cășuneanu jr. s-a defectat și a fost nevoit să abandoneze cursa.

„O bielă năzdăvană a dorit să vadă cum este nisipul din deșert și a iesit prin blocul motor”, a explicat Cășuneanu jr. la acel moment. Dar, prin mașinile sale și prin cursele de raliuri unde anunța că participă, tânărul era în atenția presei.

Costeluș Cășuneanu a sorbit, dar nu din priviri, și în final a plecat cu nerv

Revenind la zilele noastre, Costeluș a depășit etapa băieților de oraș, în care mașinile, frumoasele de pe Dorobanți și competițiile îi ocupau în întregime mintea. După ce tatăl lui și-a pierdut afacerile și a primit și o condamnare de 4 ani de închisoare cu suspendare în dosarul „Cătălin Voicu”, juniorul s-a maturizat în vicii.

Mașina pe care o conduce e una scumpă, dar încăpătoare pentru el și fiica lui, pe care o are din relația cu fotomodelul internațional Ana Maria Popa. A divorțat de frumoasa topmodelă, în urmă cu circa un an și jumătate, dar presa mondenă titrează că e un tată foarte implicat.

Și dacă divorțul ar fi îndepărtat ultima piedică în calea dominșoarelor de a-l cuceri pe moștenitorul milioanelor, iată că fotoreporterii EVZ dovedesc că acesta prefera compania unei grase (de Cotnari), în fața unui prânz copios.

În plus, Cășuneanu jr. nu mai are ochi pentru nimeni, dacă nu e pe Tik Tok, Instagram și alte aplicații în care s-a pierdut pe toată durata cinei.

Cadrele candide îl arată sorbind ușor din pahar, dar mâncând cu poftă, semn că știe să îmbine utilul cu plăcutul. La lăsatul serii, chiar dacă a gustat vinul alb în repetate rânduri, s-a urcat la volan și a demarat în trombă, semn că niște reminescențe ale vieții de demult încă se mai regăsesc în structura prințișorului.

[soc_slider_shortcode id="4289885"]