„Noi vom verifica în ce măsură proiectul a corespuns normelor tehnice standard pentru astfel de lucrări şi în ce măsură constructorul a respectat proiectul“, a declarat, ieri, ministrul Ludovic Orban. Şeful de la Transporturi a menţionat că, „în mod normal, acea autobasculantă nu avea ce să caute pe DN 1, neavând autorizaţie specială de circulaţie“.

De altfel, şoferul vehiculului de mare tonaj care a doborât pasarela s-a ales cu dosar penal pentru ucidere şi vătămare corporală din culpă şi distrugere. Constantin Popescu, directorul firmei Servomont Import Export SRL Craiova (care a ridicat pasarela), a precizat, la rândul său, că pasarela era construită pe suporţi elastici şi era prevăzută cu opritori elastici, pentru a se putea dilata pe perioada verii. Pasarela a fost ridicată în 75 de zile, la finalul anului 2001, şi a respectat proiectul realizat de firma Search Corporation. Aceasta era singura pasarelă ridicată de firma craioveană pe DN 1.

Citiţi şi: Tragedie pe DN1