Compania Philip Morris România a anunțat că începând cu 1 octombrie va avea un nou director de Marketing & Digital.
Cine este noul director de Marketing & Digital al Philip Morris România
Marek Gebski a fost numit Director Marketing & Digital pentru Philip Morris România începând cu 1 octombrie 2024, după o carieră de peste 19 ani în cadrul Philip Morris International. Având o vastă experiență acumulată în diverse roluri din diviziile de marketing și vânzări, în mai multe regiuni ale lumii, Gebski a contribuit semnificativ la succesul produselor alternative fără fum. Această expertiză îl pregătește pentru a prelua conducerea departamentului din România, urmărind să consolideze poziția companiei pe piață.
În noua sa funcție, Gebski preia rolul de la Denys Strobykin, care a devenit Director General al Philip Morris Bulgaria. În România, Marek Gebski va coordona o echipă extinsă de profesioniști și va gestiona proiecte importante, punând accent pe extinderea portofoliului de produse și îmbunătățirea experienței consumatorilor, continuând tranziția către un viitor fără fum.
„Mă bucur să-i urez bun venit în echipa noastră lui Marek Gebski, un profesionist pe deplin dedicat misiunii noastre de a construi un viitor fără fum. Marek și-a creat o reputație solidă, bazată pe gândire strategică și creativitate, precum și pe excelenta colaborare cu echipele alături de care lucrează. Toate acestea combinate cu o experiență comercială solidă reprezintă garanția că împreună vom putea duce mai departe ambițiile și succesele înregistrate până în acest moment în România și ne vom putea continua astfel călătoria spre un viitor fără fum.”, a declarat Mircea Scăunașu, director general Philip Morris România.
Lucrează în cadrul Philip Morris din 2005
Marek Gebski și-a început cariera la Philip Morris în 2005 în Polonia, țara sa de origine, în rolul de merchandiser. De-a lungul timpului, a ocupat funcții cu responsabilități tot mai mari în departamentele de vânzări și marketing.
Un moment semnificativ în cariera sa a fost implicarea sa în lansarea IQOS în Polonia, unde a jucat un rol crucial în dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale. Aceasta i-a deschis calea către funcții internaționale, precum Head of Commercial Activation în Lausanne și Head of Strategy & Programs and Consumer Experience în Argentina.
Înainte de aceste roluri, Gebski a fost Director de Marketing și Digital pentru regiunea America Centrală și Caraibe.
„Sunt onorat să mă alătur echipei Philip Morris România în calitate de Director Marketing & Digital chiar în anul în care IQOS, sistemul de încălzire fără combustie numărul 1 din lume, împlinește 10 ani. Este o perioadă de transformare și inovație de neegalat în industria noastră, iar eu sunt entuziasmat să contribui la dezvoltarea strategiilor care vor aduce valoare atât companiei, cât și consumatorilor noștri. Împreună cu echipa puternică și talentată de aici vom continua să inovăm și să ne extindem portofoliul de produse fără fum, fundamentate științific, în conformitate cu nevoile și așteptările consumatorilor. Pentru a marca suplimentar momentul aniversar de 10 ani, în curând vom aduce pe piața din România un produs inovator pentru utilizatorii noștri.”, a afirmat Marek Gebski, Director Marketing & Digital Philip Morris România.
România, un pilon central al companiei
Viziunea PMI este de a construi un viitor fără fum și de a înlocui țigările cu produse cu risc redus care – deși nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mult mai bună decât continuarea fumatului. Călătoria PMI către un viitor fără fum a început în anul 2008, când compania a decis să investească în cercetarea și dezvoltarea produselor fără fum. După șase ani, PMI a lansat IQOS, dispozitivul care încălzește tutunul fără să îl ardă. Astăzi, după investiții de peste 12,5 miliarde USD, produsele alternative fără fum ale PMI sunt disponibile în peste 90 de piețe și 36,5 milioane de adulți din întreaga lume utilizează aceste produse.
România reprezintă un pilon central în tranziția PMI către un viitor fără fum. Din 2017 până în prezent compania a investit peste 730 de milioane de dolari pentru a transforma fabrica din Otopeni într-una dintre cele mai importante și moderne unități de producție din cadrul Philip Morris International. În prezent, 92% din produsele fabricate la Otopeni sunt exportate în 54 de piețe de pe 5 continente, ceea ce demonstrează rolul strategic al acestei fabrici pentru economia românească.