Peste 2 milioane si jumătate de telespectatorii la "Vocea României"
- Anca Simionescu
- 20 octombrie 2012, 13:27
Locurile în echipele de la show-ul difuzat de ProTV devin din ce în ce mai puţine, iar competitia mai strânsă. Cu o audienţă medie de 14.6 puncte de rating staţia s-a clasat pe primul loc.
Show-ul de la ProTV a fost lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public. Conform Kantar Media, "Vocea României" s-a clasat în topul audienţelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, obţinând o audienţă medie de 14.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30.9%. Situaţia a fost asemănătoare şi la nivelul publicului din mediul urban, unde ProTV a fost lider cu o audienţă medie de 12.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24%. La nivelul întregului public, în minutul de aur 22:08, peste 2 milioane şi jumătate de telespectatorii erau cu ochii pe show-ul de la ProTV. În minutul de aur 22:12, înregistrat la nivelul publicului comercial, ProTV a obţinut o audienţă de 18.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 38.2 procente.