Patronii români s-au supărat pe Marriott pentru că i-a taxat de două ori pe aceeaşi cameră
- Adam Popescu
- 1 iulie 2008, 03:00
O greşeală a angajaţilor de la Hotelul JW Marriott a declanşat protestul reprezentanţilor Uniunii Naţionale a Patronatului Român (UNPR).
Aceştia sunt decişi să renunţe la colaborarea cu hotelul şi să-şi organizeze evenimentele în altă parte.
Conflictul a izbucnit după ce UNPR a organizat, în perioada 19-21 iunie, la Marriott, un congres în domeniul construcţiilor, la care au fost invitaţi peste 40 de reprezentanţi ai European Builders Confederation (EBC) - Confederaţia Europeană a Constructorilor. UNPR acuză Marriott de faptul că evenimentul a fost eclipsat de gafele angajaţilor şi a culminat cu o dublă facturare, atât pentru UNPR, cât şi pentru reprezentanţii EBC. „Invitaţii străini au fost puşi în situaţia de a-şi achita serviciile de cazare, deşi hotelul avea un contract pentru plata acestora cu UNPR“, se arată într-un comunicat emis de UNPR. Directorul hotelului şi-a cerut scuze
Conducerea Marriott îşi asumă greşeala şi spune că, într-adevăr, s-au efectuat două facturi pe numele Lordului Croft - atât pe contul UNPR, cât şi pe contul EBC. „Pe data de 24 iunie am fost sesizaţi de UNPR de dubla facturare, iar în aceeaşi zi au fost începute procedurile de returnare a banilor (autorizaţii de refund etc.)“, a afirmat Dina Litzica, PR & Marketing Manager al JW Marriott.
Potrivit acesteia, directorul hotelului, Kurt Strohmayer, a trimis pe 26 iunie o scrisoare de scuze către Lordul Croft, asigurându-l încă o dată că este vorba de o eroare umană neintenţionată.
„Considerăm că brandul Marriott, cunoscut pentru serviciile de înaltă calitate, a avut de suferit ca urmare a lipsei de organizare şi de profesionalism a unora dintre angajaţii săi. Din păcate, UNPR a suferit grave prejudicii de imagine la nivel european din cauza acestui incident, fapt care a determinat decizia noastră de a renunţa la serviciile Marriott în calitate de gazdă a evenimentelor noastre“, a declarat Marian Petre Miluţ, preşedintele UNPR. Reprezentanţii hotelului regretă să piardă un client şi speră că UNPR va reanaliza problema şi va reveni asupra deciziei.