Pasageri la capătul puterilor. Zborul a întârziat 40 de ore, oamenii și-au vărsat nervii pe compania aeriană

Pasageri la capătul puterilor. Zborul a întârziat 40 de ore, oamenii și-au vărsat nervii pe compania aeriană Sursa: Antena3.ro

Pasagerii care călătoreau cu un zbor din Anglia către Spania au fost întârziați cu 40 de ore din cauza unor probleme tehnice. Bineînțeles, oamenii au ajuns sleiți de puteri la destinație.

Zborul, operat de un partener al companiei germane de turism TUI, urma să plece din Norwich la ora 19:40 vineri, 29 iulie, și să se îndrepte spre insula spaniolă Mallorca. Cu toate acestea, nu a plecat decât la ora 13:46. duminică, 31 iulie, aproape două zile mai târziu, potrivit site-ului de urmărire a zborurilor Flight Aware.

Disconfortul creat pasagerilor

Mulți călători au descoperit problemele tehnice doar după ce au ajuns la aeroport, conform Norwich Evening News. Un pasager a descris incidentul drept un „haos total”. Alex Molina, 37 de ani, a declarat pentru presa locală că a existat o „adevărată lipsă de comunicare” cu privire la momentul în care avionul va zbura.

Molina a spus că el și familia sa au aflat că zborul urma să fie întârziat la ora 17:00, vineri, cu o jumătate de oră înainte să plece spre aeroport. El a spus că au fost „asigurați” că zborul va avea loc în acea seară, așa că s-au îndreptat oricum spre aeroport.

Ne puteți urmări și pe Google News

Când s-a anunțat că avionul nu va mai zbura în acea noapte, pasagerii au fost forțați fie să se ducă acasă, fie să stea în hoteluri din preajma aeroportului. Un purtător de cuvânt al TUI a declarat pentru Insider: „Înțelegem pe deplin frustrarea clienților din cauza întârzierii zborului AP5480 de la Norwich la Palma, operat de o companie aeriană parteneră, programată să plece pe 29 iulie, care a fost, din păcate, întârziată din cauza unei defecțiuni tehnice care trebuia să fie reparată”. Compania a spus că și-a cerut scuze pasagerilor și le-a mulțumit pentru răbdare, potrivit Business Insider.