Palme pe fața clienților, un nou serviciu într-un restaurant japonez. Video recomandat +16

Palme pe fața

Un restaurant din Japonia oferea un serviciu inedit. Clienții erau pălmuiți la cerere.

În inima orașului Nagoya din Japonia, restaurantul Izakaya Shachihoko-ya a stârnit un val de controverse și curiozitate. Prin serviciul său neobișnuit și, până recent, foarte discutat: clienții erau loviți cu palmele pe față înainte de a li se servi mâncarea. Această poveste insolită a devenit un subiect de interes la nivel mondial. Aducând laolaltă amuzamentul, șocul și dezbaterea privind limitele comportamentului într-un restaurant.

Inițial, serviciul de "palme pe față" era disponibil doar la cerere, fiind oferit de un singur membru al personalului restaurantului. Totuși, odată cu creșterea cererii pentru această experiență aparte, conducerea a luat măsuri. A angajat mai multe fete dispuse să administreze niște "bătăi". A perceput o taxă de 100 de yeni (echivalentul a aproximativ 1 euro) pentru fiecare palmă primită. Cu timpul, serviciul a devenit tot mai popular, iar uneori oamenii plăteau chiar și 500 de yeni (5 euro) pentru a-și alege din care dintre membrele personalului să primească "bătaia". Această experiență bizară atrăgea atât bărbați, cât și femei japoneze, dar și turiști străini curioși.

Palme pe față, un serviciu popular

Liberty Times Net, o publicație în limba chineză, a publicat un raport detaliat despre acest serviciu ciudat. Subliniind că clienții erau din ce în ce mai încântați cu cât palmele erau mai puternice și mai energice. Surprinzător, în loc să fie supărați, clienții păreau să se relaxeze după "bătaie" și chiar își mulțumeau cu sinceritate celor care îi loviseră.

Ceea ce face această poveste și mai fascinantă este faptul că personalul restaurantului punea multă pasiune în "bătăi". În videoclipurile încorporate în relatări, se poate vedea că unele dintre chelnerițe se implicau cu adevărat. Își dădeau tot interesul, punând suflet în fiecare palmă administrată, scrie o publicație online.

Cu toate acestea, la un moment dat, conducerea restaurantului a luat o decizie surprinzătoare: să renunțe la principalul său punct de atracție - "palme pe față". Într-un mesaj postat pe platforma X, acesta a îndemnat oamenii să nu mai vină cu așteptarea de a fi loviți.

Anunțul a fost clar: "Shachihoko-ya în prezent nu oferă serviciul de 'bătăi'. Apreciem atenția pe care a primit-o astăzi, dar nu putem primi vizitatori care vin cu intenția de a primi 'bătăi'. Nu ne dorim ca videoclipurile vechi să devină virale în felul acesta, deci vă rugăm să înțelegeți înainte de a veni."

Deși nu este clar când a decis să renunțe la serviciul controversat, acesta continuă să atragă atenția și să fie subiectul discuțiilor în mediul online și în rândul curioșilor. Iar în spatele acestui eveniment bizar stă o poveste care amuză și provoacă întrebări privind limitele serviciului în industria ospitalității.