Un timişorean a lansat Ţighibox, cutii de carton încare se pot ascunde pachetele de ţigări cu imagini "de speriat".
Un timişorean face furori în rândul fumătorilor pasionaţi de modă, lansând pe piaţă cutiile de "ascuns" ţigările. Cu floricele, dantele colorate sau carouri, ambalajul îi scuteşte pe fumători să vadă imaginile de speriat imprimate pe pachete. Trendul a fost deja adoptat de fashioniste, care se dau în vânt după cutiile decorative ce se vând cu 1,5 lei bucata.
Investiţe de 5.000 de lei
Daniel Laza are 30 de ani, a absolvit Dreptul, dar s-a convertit în grafic designer. În urmă cu doi ani i-a venit ideea. "Am văzut un fel de huse textile pentru ţigări, dar costau mult, 10-11 lei. Ţighiboxul costă 1,5 lei. Din start am vrut un preţ pe care să şi-l poată permite oricine. Am ales un slogan mai vesel decât cel obişnuit pe pachete: «O zi frumos colorată »", povesteşte tânărul.
Primele 600 de Ţighiboxuri le-a pus în vânzare în urmă cu o lună, în patru magazine din Timişoara. Mai mult de jumătate s-au vândut deja. Cutiile îmbracă pe cinci laturi pachetul de ţăgări, lăsând liber doar capacul. Fiecare Ţighibox e garantat pentru 10 pachete de ţigări.
În total a lansat şase modele, iar acum caută tineri artişti care vor să se lanseze odată cu produsul, pe viitor dorind să crească numărul modelelor. Laza spune că investiţia a fost sub 5.000 de lei. A înregistrat marca şi patentul industrial la OSIM.
Pentru producţie foloseşte carton lucios, colaborează cu o tipografie şi cu cinci femei care lipesc benzile autoadezive pe carton, cu care se fixează cutia. "Momentan nu este o afacere, e la început, însă sunt conştient că are potenţial. Ţinând cont că ideea mi-a venit în urmă cu doi ani, am fost foarte surprins că nu a făcut-o nimeni înaintea mea. Ce demonstrez cu acest produs e că oricine poate face ceva, că trebuie doar să fii deschis să cauţi soluţii la probleme şi le vei găsi", explică Daniel Laza.
Preferate de femei
Femeile au fost primele cumpărătoare. "Sunt superîncântată de cutiuţele colorate. Nu mai văd mesajele de speriat şi, bonus, captez atenţia celor din jur. La facultate, colegii m-au întrebat dacă folosesc un nou brand de ţigări. Apoi, în localuri, e foarte drăguţ cum mă abordează lumea şi mă întreabă de unde pot avea şi ei Ţighibox", povesteşte Loredana Florescu, o studentă de 21 de ani, prima "fashion victim" a cutiuţelor.