Unul din 30 de clienţi ai Orange România a renunţat la serviciile acestei companii în primele şase luni ale acestui an, potrivit rezultatelor publicate de France Telecom.
Astfel, numărul de clienţi a scăzut cu peste 3% în prima jumătate a acestui an comparativ cu perioada similară a anului precedent, până la 10,1 milioane.
Operatorul de telefonie mobilă a înregistrat venituri de 235 de milioane de euro, în al doilea trimestru din 2011, în creştere cu 6% faţă de primul trimestru din acest an, dar în scădere cu 4,9% faţă de perioada similară din 2010.
Singura ţară din Europa în care operatorul France Telecom a înregistrat o scădere (-5,6%) a veniturilor în primul semestru al acestui an a fost România, iar în Elveţia s-au înregistrat rezultate stabile, se precizează în comunicat.
Pe primele şase luni ale acestui an, Orange România a raportat venituri de 457 milioane euro, minusul faţă de aceeaşi perioadă din 2010 fiind de 5,6%.