O tânără l-a dat gata pe unul dintre cei mai mari miliardari ai lumii. Aflaţi cum | VIDEO
- Roxana Roseti
- 19 august 2012, 00:13
Stacey Ferreira, în vârstă de 18 ani, primea anul trecut un mesaj uimitor pe Facebook de la nimeni altul decât cunoscutul miliardar britanic Richard Branson: "Te astept la un cocktail in Miami, 15 iunie 2011, pentru o discuţie. Masa costă 2.000 dolari, iar banii vor fi donaţi în scopuri caritabile".
Chiar dacă era prea tânără pentru a savura un cocktail cu unul dintre cei mai de succes miliardari ai lumii (în Statele Unite tinerii sunt consideraţi adulţi la vârsta de 21 de ani, iar abia atunci li se permite să bea alcool în localuri), Ferreira n-a stat prea mult pe gânduri.
A reuşit
S-a hotărât că trebuie să îşi cunoască idolul, iar următorul său scop s-a fixat pe strângerea banilor necesari pentru ea şi fratele său, Scott, ambii cofondatori ai unei afaceri care îi stârnise curiozitatea lui Branson. Cei doi fraţi împărţeau o cameră de apartament din New York şi închiriau cealaltă cameră rămasă liberă.
"Eram nişte studenţi faliţi", a povestit Stacey pentru publicaţia americană Business Insider. Stacez, propirietară, împreună cu fratele ei, a start-up-ului My Social Cloud, o platformă care stochează în siguranţă parolele utilizatorilor reţelelor de socializare, a decis să apeleze la singura posibilă sursă de finanţare: părinţii. I-a rugat să îi împrumute banii pentru cina cu Branson. A reuşit să se întâlnească cu Richard Branson chiar la cea de-a 25-a aniversare a companiei Virgin Airlin-grup deţinut de miliardarul britanic.
Aproape un million de dolari
După discuţia cu omul de afaceri, Stacey s-a întors acasă mai motivată ca niciodată să lucreze din greu la propria platformă. Toate updatările platformei le trimitea apoi lui Branson, iar el efectua eventuale modificări. În cele din urmă, ambiţia şi munca tinerei a fost răsplătită. Investitorul a contactat-o, promiţându-i o finanţare din partea prietenului său Jerry Murcck, de la Insight Venture Partners. Două luni mai târziu, My Social Cloud atrăsese aproape un milion de dolari. Platforma adăuga o agregare a reţelelor sociale, un meniu de organizare pentru fiecare utilizator în parte, posibilitatea ca acesta să împărtăşească fotografii şi filmuleţe cu prietenii, dar şi să îşi contureze propriul profil.
Ferreira a considerat că updatările platformei erau o extensie naturală a conceptului original: "Parolele merg mână în mână cu reţelele sociale". În prezent, Stacey continuă să îşi îmbunătăţească site-ul, lucrând mai mult la partea intuitivă, la interacţiunea cu utilizatorii. <iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/A6j3Bfn3pqc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>