Utilizatorii rețelei de socializare Instagram vor avea la dispoziție o nouă funcție care va permite influencerilor să-și gestioneze mai bine relațiile cu sponsorii. Astfel, datorită noii facilități, utilizatorii vor putea să eticheteze nu doar persoane sau conturi ale diverselor companii, ci și produsele care apar în diferite postări.
Instagram se transformă pe zi ce trece, astfel încât să atragă un număr cât mai mare de utilizatori. Mai nou, aceștia vor avea la dispoziție o funcție care le va permite să-și gestioneze mult mai bine relația cu cei de la care obțin bani.
Astfel, dacă la începuturile sale, Instagram era o rețea de socializare care se baza pe interacțiunea dintre oameni și pe distribuirea imaginilor, ulterior a devenit mult mai comercială. Rețeaua dezvoltată de Meta este preferată de toți influencerii din întreaga lume. Aceasta deoarece este una dintre cele mai potrivite pentru a obține profit de pe urma postărilor pe care le fac.
În acest spiriti, antreprenorial, oamenii din spatele Instagram au decis să introducă o nouă funcție menită să le dea o mână de ajutor celor care fac bani din postări, influencerilor. Această funcție va ușura gestionarea relației cu sponsorii și va da deschide mai multe căi pentru a facilita obținerea unor sume de bani.
Rețeaua de socializare a anunțat că va introduce un nou tip de etichetare, pentru o fotografie sau pentru un clip video. Astfel, până acum, un utilizator putea să eticheteze numai persoane sau conturi ale diverselor companii, De acum, conform noii funcții acesta va putea „să dea tag” și produselor care apar în postările pe care le face pe Instagram.
Când va fi disponibilă noua funcție
Această funcție va fi introdusă în următoarele luni au anunțat oficialii companiei, fără a precizat exact data când ar urma să fie operațională. Instagram va permite tuturor utilizatorilor să acceseze etichetele cele noi. În primă instanță, însă, beneficiul va fi valabil doar pentru utilizatorii din Statele Unite ale Americii. Urmează ca mai apoi să fie extins pentru toți utilizatorii, din întreaga lume.
Etichetarea unui produs funcționează în același mod ca etichetarea unui alt cont. Utilizatorii pot adăuga etichete la postările de feed atingând anumite zone ale imaginii publicate. Conform Instagram, noua funcție reprezintă un experiment care va permite creatorilor de conținut să câștige un comision atunci când fanii lor fac o achiziție, în urma accesării respectivei etichete.
Cum se pot câștiga bani pe Instagram
Așa cum arătam la început, Instagram a devenit o rețea de socializare ce permite utilizatorilor să câștige bani. Firește, pentru aceasta, este nevoie ca cei care vor să-și trasnforme contul într-o sursă de venit trebuie să obțină o anumită notorietate. Să aibă un număr de fani care îi urmăresc postările, fotografiile și clipurile video. Abia apoi, după ce a reușit să ajungă la un anumit nivel de popularitate, un utilizator ar putea ajunge să câștige și bani. Cel mai simplu mod este prin tutorialele despre machiaj și/sau beauty, despre diferite activități care sunt urmărite.
Companiile care comercializează diferite produse ori care prestează anumite servicii care au legătură cu ceea cu postările, ar putea fi interesate să plătească bani pentru promovare. Este cea mai simplă metodă de promovare menită să aducă diferite sume de bani.