O companie de car-sharing și-a aruncat la gunoi mașinile electrice. Care a fost cauza

O companie de car-sharing și-a aruncat la gunoi mașinile electrice. Care a fost cauza

O companie de car-sharing din Statele Unite ale Americii, lovită în plin de pandemie, și-a aruncat la gunoi mașinile electrice, la scurt timp după ce și-a anunțat falimentul.

 

Pandemia de coronavirus a trimis în faliment compania americană de car-sharing BlueIndy din Indianapolis. Astfel, mare parte din flota sa de mașini electrice a ajuns la fiare vechi. Imaginile surprinse de o dronă arată un munte de vehicule de culoare albă, inscripționate cu sigla firmei, într-un depozit de deșeuri.

Carantina generală instaurată în Statele Unite ale Americii, grav afectate de pandemia de coronavirus, i-a forțat pe șefii structurii să anunțe intrarea în faliment.

Ne puteți urmări și pe Google News

Aproximativ șase ani a funcționat compania BlueIndy. Aceasta a început să opereze ca un experiment, pentru a oferi soluții simple de transport celor din Indianapolis. 280 de vehicule număra flota companiei. Aproximativ 50 dintre acestea au fost aruncate, celelalte fiind predate unei alte companii pentru a fi utilizate tot în domeniul car-sharing.

„Unele dintre mașinile care au suferit daune sunt într-adevăr date la casat, după ce bateriile electrice și compontele cheie au fost eliminate și stocate. Multe alte mașini BlueIndy au fost depozitate și urmează să fie expediate către Los Angeles pentru utilizarea într-un alt program de car-sharing”, explică James Delgado, vicepreședintele companiei.

Nu este mai puțin adevărat că mașinile aruncate la gunoi sunt modele mai puțin cunoscute construite în Italia pe un design franțuzesc. Acestea poartă denumirea de Bollore Bluecar. Modelul, desenat de atelierul Pininfarina și furnizat de compania franceză Bollore, are trei portiere și patru locuri, scrie promotor.ro.

Lansată în anul 2011, Bollore Blucar este construită de către compania Cecomp în Italia. Mașina este pusă în mișcare de un motor electric, care produce 68 de cai putere. O baterie litiu-metal-polimer cu o capacitate de 30 kWh, cuplată la un supercondensator, îi asigură o autonomie de până la 250 de kilometri. Viteza maximă este de 120 km/h.