Ou cu pâine prăjită, cereale cu lapte sau fructe uscate cu lapte. Nutriţioniştii  spun că aceste combinaţii simple pentru micul dejun nu doar că ne ajută să slăbim, dar menţin şi masa musculară.

Risc crescut

Conform specialiştilor, nu e nevoie de un regim complex. În plus, trebuie să faceţi mişcare şi să vă supravegheaţi alimentaţia de peste zi.

Un studiu realizat anul trecut de cercetătorii americani a arătat că persoanele care sar peste micul dejun prezintă un risc crescut de a suferi un atac de cord. Studiul a evidenţiat că persoanele în vârstă care nu mănâncă dimineaţa sunt mult mai predispuse la a suferi un atac de cord sau să moară din cauza unei boli coronariene, comparativ cu cei care mănâncă dimineaţa.
Totodată, s-a constatat că lipsa micului dejun, precum şi mesele foarte târzii pot provoca schimbări ale metabolismului care duc la boli coronariene.
TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO:

  • ROMÂNIA LUI CRISTOIU. Inexistenta deszăpezire – un nou măreț succes al Teleguvernării Ponta 2
  • Cum ştii cât ai cotizat şi la ce vârstă eşti programat să ieşi la pensie
  • Cum era "Codul Roşu" în Epoca de Aur

TOP 3 ARTICOLE POPULARE:

  • Horoscopul lui Dom’ Profesor. Astăzi sunt avantajate zodiile
  • Nicio reacţie la ce se întampla în jur. Britney Spears, DISPERATĂ: a încercat să se SINUCIDĂ / GALERIE FOTO
  • De LUX sau de PROST-GUST? Ce fel de MAŞINI conduce un MAFIOT cu ochii OBLICI / GALERIE FOTO

Te-ar putea interesa și: