Nu mai face față concurenței. Compania LG se pregătește să iasă de pe piața de telefonie mobilă

LG se pregătește să iasă de pe piața de telefonie mobilă, deoarece oamenii nu mai sunt interesați de modelele lor, iar pierderile de miliarde încep să pună bețe în roate companiei.

LG Electronics Inc din Coreea de Sud va renunța la divizia de telefoane mobile cu pierderi după ce nu a reușit să se integreze pe piața actuală. Acest lucru îl va face să devină primul producător de telefoane mobile care se retrage complet de pe piață.

Conform aljazeera.com, compania va încheia producția și vânzările de produse de telefonie mobilă pe 31 iulie pentru a concentra resursele pe domenii de creștere, inclusiv vehicule electrice (EV), case inteligente, robotică și inteligență artificială.

Telefoanele au constituit 8,2% din vânzările LG anul trecut și va exista o pierdere a veniturilor pe termen scurt, dar compania se așteaptă ca ieșirea de pe piața de telefoane mobile să fie favorabilă financiar pe termen lung. Acesta își va consolida activitatea de piese auto și va continua să dezvolte tehnologii mobile, cum ar fi rețelele de generație a șasea și camere, a spus acesta.

„În Statele Unite, LG a vizat modele cu preț mediu - dacă nu chiar foarte scăzut - și asta înseamnă că Samsung, care are mai multe linii de produse la preț mediu decât Apple, va putea atrage mai bine utilizatorii LG”, a spus Ko Eui- tânăr, analist la Hi Investment & Securities.

Pierderi de 4,5 miliarde de dolari

Divizia de smartphone-uri LG a înregistrat pierderi timp de aproape șase ani, în valoare totală de aproximativ 4,5 miliarde de dolari.

În vremurile de glorie, LG a venit pe piață cu multe inovații în ceea ce privește telefoanele mobile. În 2013 compania LG ocupa locul trei pe piața de telefonie mobilă.

LG a fost unul dintre pionierii sistemului de operare Android, colaborând cu Google Alphabet Inc pe linia de smartphone-uri Nexus. Dar mai târziu, modelele sale emblematice au suferit atât de neplăceri de software, cât și de hardware, care, combinate cu actualizări de software mai lente, au făcut ca brandul să sufere o pierdere de interes din partea clienților. Analiștii au criticat, de asemenea, compania pentru lipsa de expertiză în marketing în comparație cu rivalii chinezi.

Și alte mărci cunoscute de telefoane mobile, cum ar fi Nokia, HTC și Blackberry, au căzut, de asemenea, de pe culmi înalte, dar diferența dintre ele și LG este că acestea nu au dispărut complet.