Operaţiunile Pro TV în România au adus americanilor de la Central European Media Enterprises, compania-mamă a postului din România, venituri de 81 de milioane de dolari, în primele şase luni ale anului.
România se află astfel pe locul doi, după Cehia, în topul ţărilor cu cele mai mari venituri din companie. Din întreaga sumă, aproape 50 de milioane au fost obţinuţi de Pro TV în ultimele trei luni. „Rezultatele pe trimestrul doi au contribuit la o prima jumătate de an foarte solidă pentru CME. Rezultatele obținute în România au fost excelente și au reflectat investițiile noastre continue în programe de calitate, formate noi și evenimente care nu trebuie ratate. Suntem onoraţi că atât de mulţi români au ales să urmărească, la Pro TV, Campionatul European de Fotbal 2016. Acest lucru demonstrează, încă o dată, că brandul Pro TV este unul puternic şi, totodată, că suntem o echipă solidă, dedicată şi capabilă”, a spus Mark Kobal, Head of Investor Relations CME. Directorul a vorbit şi despre investițiile viitoare. „Portofoliul Pro TV include o gamă largă de posturi, care se adresează unor categorii diferite de public. Pro TV este televiziunea numărul 1 în România, iar acest fapt ne motivează şi mai mult să continuăm investiţiile în conţinut local, apreciat de telespectatorii noştri. Avem formate de top, producţii de calitate şi o echipă de profesionişti. În toamna aceasta, Pro TV le va aduce românilor cel mai mare eveniment al anului – „Supraviețuitorul”, formatul care a revoluționat stilul reality show în întreaga lume”, a adăugat Kobal.
Cine pleacă în Filipine?
Doar 18 concurenți vor avea șansa de a demonstra că merită titlul de Supraviețuitor! Premiul este de 100 de mii de euro, iar mii de aventurieri s-au înscris la preselecții. Cei 18 selectaţi vor fi nevoiţi să îşi construiască singuri un acoperiş deasupra capului şi să îşi procure mâncare din ceea ce găsesc pe insula unde vor trăi pe durata show-ului. PRO TV va filma integral lupta pentru supravieţuire din Filipine.